וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קמעוניות בבריטניה מקצצות במחירי מוצרים כ-50% ואף יותר כדי לעודד את המכירות

סוכנויות הידיעות

28.12.2008 / 9:35

הרשתות טסקו ודבנהאמס הורידו מחירים עד ל-70% ב"ניקוי המלאים האגרסיווי לחגים"



הקמעוניות מארקס אנד ספנסר ונקסט הורידו מחירי מוצריהם - חלקם אפילו ב-50% - במטרה לנסות ולעודד את המכירות בבריטניה בתקופה שלאחר חג המולד. בכך הצטרפו הקמעוניות לחברות נוספות בבריטניה שמרידות את מחירי המוצרים שלהן כדי להילחם בירידה בהכנסותיהן בעקבות המשבר העולמי.



מארקס אנד ספנסר, חברת האופנה הגדולה בבריטניה, ורשת המרכולים ג'ון לואיס פרטנרשיפ החלו אתמול להוריד מחירים על מוצרים שונים - החל מסוודרי קשמיר ועד למסכים דקים. רשת נקסט התחייבה להוריד את המחירים על כל מוצריה ב-50% או יותר. רשת טסקו ורשת דבנהאמס הורידו מחירים עד ל-70%, במה שהן כינו "ניקוי המלאים האגרסיווי ביותר בעונת החגים".



"אנחנו יודעים שהלקוחות מחפשים מציאות", אמר דן נולס, מנהל חטיבת המכירות בחברת ג'ון לואיס לסוכנות הידיעות בלומברג, וצפה כי שנת 2009 תהיה קשה אף יותר: "אנחנו יודעים שחודש ינואר הולך להיות איטי מאוד", אמר.



גם הרשתות הקמעוניות בארה"ב ניסו להציל את עונת מכירות החגים העגומה באמצעות הוזלת מחירים חדה ושעות פתיחה מוקדמות שלא נראו כמותן מעולם ביום שאחרי חג המולד. רשתות קמעוניות רבות פתחו את סניפיהן ביום שישי לפני השעה 6:00 בבוקר והציעו הנחות של 50% עד 75% על מחירי צעצועים, רהיטים, מוצרי אלקטרוניקה והלבשה. ג'יי.סי. פני (סימול JCP), רשת בתי הכלבו השלישית בגודלה בארה"ב, פתחה את סניפיה בשעה 5:30 בבוקר - שעת הפתיחה המוקדמת ביותר בתולדות הרשת, ביום שאחרי חג המולד. הרשת אף סיפקה השכמה טלפונית לקונים שנרשמו לשם כך באינטרנט.



עונת מכירות החגים, אשר אחראית בדרך כלל ל-30% עד 50% מהמכירות השנתיות של הקמעוניות, היתה עגומה למדי עבור מרבית הרשתות השנה. המכירות הקמעוניות בארה"ב רשמו נפילה של 2% עד 4% בעונת החגים הנוכחית לעומת התקופה המקבילה בשנה הקודמת, בעקבות המיתון הכלכלי ומזג האוויר הסוער במחצית השנייה של דצמבר, לפי נתוני חטיבת המידע ספנדינג-פאלס (SpendingPulse) של חברת כרטיסי האשראי מאסטרקארד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully