וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומי מציע לתושבי עוטף עזה: הקפאת משכנתא ל-3 חודשים והלוואה ללא ריבית עד 10,000 שקל

שרון שפורר

28.12.2008 / 14:37

לעסקים קטנים באזור מציע לאומי הנחה של 1% על הלוואות


מציע שורה של הטבות לתושבי אזור עוטף עזה לאור מבצע "עופרת יצוקה". בנק לאומי למשכנתאות שבשליטת לאומי יאפשר לתושבי האזור שנטלו משכנתאות בסניפי שדרות אשקלון ונתיבות להקפיא את תשלומי המשכנתא למשך 3 חודשים וזאת ללא עמלה, כך שאורך חיי המשכנתא יתארך. אם אזור הלחימה יתרחב - עשוי לאומי למשכנתאות להציע הקפאת המשכנתא גם לתושבי ישובים נוספים.

בנוסף לקוחות הבנק, תושבי שדרות ויישובי עוטף עזה יוכלו לקבל הלוואה של עד 10,000 שקל, בהחזר של 18 תשלומים, לכל מטרה, ללא ריבית וללא עמלות. לבעלי העסקים הקטנים באזור, מציע לאומי הטבה של 1% על ההלוואות המיוחדות שהוא מעמיד למגזר העסקים הקטנים שניתנות בריבית של החל מפריים פלוס 1.8% (לפני ההנחה). ההלוואה המיוחדת היא עד לסכום של 80 אלף שקל, לתקופה של עד 3 שנים (עד 36 תשלומים), עם אפשרות לדחיית תשלום הקרן עד 6 חודשים וללא עמלות.

החל מהערב יעמיד לאומי מוקד מיוחד לרשות לקוחות האזור (5511* או 03-9544599), בו יוכלו לקוחות הבנק להתעדכן במגוון ההטבות והפעילויות המוצעות להם ולבצע פעולות בנקאיות. בבנק קיבלו החלטה לפיה אם יוחלט על ידי פיקוד העורף לסגור סניפים בישובי עוטף עזה - ייצאו ניידות ממוגנות ועליהן כספומטים המאפשרים ביצוע פעולות בסיסיות.

בנק מזרחי טפחות הודיע היום כי יוציא מחר 3 אוטובוסים של ילדי עמותת "רעות - אפיקים בנגב" בשדרות ליום כיף ב"קיפצובה". לקוחות שלוחת "גוש קטיף" של הבנק שבאשקלון, יקבלו בימים הקרובים שירות בסניף המרכזי בעיר, הנמצא במרחק של מטרים ספורים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully