וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איש השיווק של דצמבר 2008: הראל חייקין, משנה למנכ"ל ואחראי על השיווק במחלבות טרה

עדי דברת

28.12.2008 / 15:08

איגוד השיווק הישראלי: חייקין הצליח "תוך מספר חודשים להגיע לנתח שוק כספי למעל 20% בתחום יוגורט"



הראל חייקין, משנה למנכ"ל ואחראי על השיווק במחלבות טרה, נבחר לאיש השיווק של חודש דצמבר 2008 ע"י איגוד השיווק הישראלי.



האיגוד נימק את הבחירה בכך שחייקין "הוביל את החדרתה של מחלבת מולר דרך קטגוריית היוגורטים של מולר, שהצליחה תוך מספר חודשים להגיע לנתח שוק כספי, של למעלה מ-20% בתחום יוגורט עם פרי וזאת נוכח שני מתחרים חזקים כדנונה ויופלה". איגוד השיווק התייחס גם להשקה הלא שגרתית של המותג שהיתה בחודשים הראשונים ללא קמפיין טלוויזיוני והתבססה על פעילות נרחבת בנקודות המכירה.



על הפעילות הפרסומית אומר חייקין כי היא "לוותה את ההחדרה והתנהלה בשני שלבים. השלב הראשון, שהפתיע את השוק, היה שלב 'ההשקה השקטה. הבשורה על עלייתו לארץ של מולר, 'המחלבה הטעימה מאירופה' הובאה בשילוט חוצות בלבד. השלטים לא הראו מוצרים או קטגוריות, רק בישרו על מותג חדש שמגיע. כבר בשלב זה באה לידי ביטוי השפה של מולר - שפת האנדרסטייטמנט: הוא מדבר עם הצרכן בשפה ישירה, צנועה ואותנטית, אינו מחנך, אינו אומר איך לחיות.



"השלב השני היה סרט תדמית, שתיאר בצורה הומוריסטית את הקשר בין מולר לטבע. בנוסף לפעילות הפרסומית, בוצעו מס' פעילויות ייחודיות בנקודות המכירה במטרה להפגיש כמה שיותר צרכנים עם מוצרי מולר".



חייקין, האחראי בתוקף תפקידו על שיווק מותגי טרה, מולר ומשק צוריאל, נמצא בחברה המרכזית למשקאות קלים, משווקת קוקה קולה ישראל והבעלים של טרה מזה 13 שנה. חייקין מילא מגוון תפקידים בכירים, ביניהם סמנכ"ל שיווק בנביעות ומנהל שוק מאורגן בקוקה קולה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully