וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הלקוחות נטשו אתכם? כך תגייסו לקוחות חדשים

משה חרלופסקי

29.12.2008 / 6:59

קחו טיפ!



נתקעתם ללא לקוחות וללא עסקים? זה הזמן לאסוף חברים שיעזרו לקדם את העסק ולהביא לקוחות - כל העצות החשובות מה לעשות בפגישות נטוורקינג.

אל תעמדו בצד ואל תחכו שיפנו אליכם, היו ידידותיים ונסו ליזום שיחות עם אנשים חדשים.



חלקו כרטיסי ביקור עם כל הפרטים הרלוונטיים של העסק ושלכם ובקשו כרטיסים מאחרים. כדי לא להפוך את הכרטיס לעוד כרטיס, רשמו על גבו כמה פרטים על האדם שעמו שוחחתם ועד כמה חשוב ליצור עמו קשר.



הציבו יעדים: לפני הליכה למפגש נטוורקינג עשו עבודת הכנה, בדקו מי מגיע למפגש ומי יכול לעניין אתכם. אל תתעצלו להיכנס לאתרי אינטרנט של האנשים אותם אתם הולכים לפגוש.



פיקחו עיניים: במהלך האירוע, חשוב שתפקחו את העיניים ותנסו להסיק אם אנשים מזמינים אתכם ליצור עמם שיחה. ביצירת קשר, הקפידו לשאול את בן השיח כיצד אפשר לעזור לו, ואם הוא מחפש קשר עם אנשי מקצוע מסוימים. אל תתביישו לספר מה אתם מחפשים.



העניקו תשומת לב והקשיבו למה שאומר האדם שמולכם. הקפידו לשאול אותו שאלות שיתנו לכם תמונה ברורה על עיסוקו ועל הפניות שהוא מחפש.



תנו המלצה רק על מי שאתם מכירים היטב וסומכים עליהם. זאת, כדי להימנע מלעמוד אחר כך במצבים לא נעימים.



הרושם כן קובע: לימדו לתאר את עצמכם ואת עיסוקכם ב-60 שניות - כך תעבירו לאחרים את כל המידע שחשוב לכם שיידעו. הקציבו זמן לניהול שיחה ראשונית, ואל תיצמדו לאדם אחד או מישהו שאתם מכירים. הקצו כמה דקות לכל אדם.



האירוע נגמר והגעתם הביתה. עכשיו העבודה שלכם רק מתחילה. חישבו עם מי חשוב לכם להיפגש וליצור שיתופי פעולה עתידיים, הרימו טלפון וקיבעו פגישה.



אל תגידו לא: לא לשלול פגישות עם אנשים שלא אהבתם או לא התחברתם אליהם. לעולם לא תדעו למי הם מקושרים או איזה דלתות הם יוכלו לפתוח עבורכם בעתיד.



זכרו: שיטת השיווק מפה לאוזן יכולה להיות השיטה הזולה והקלה ביותר. הקפידו לעזור לאחרים, וכך הם ירגישו מחויבים אליכם ויזכרו אתכם בבוא השעה.



הכותב הוא יזם ומקים אתר הנטוורקינג עסקים עושים עסקים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully