וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טבלה נהדרת

אופיר בר-זהר

29.12.2008 / 6:59

פרק הבכורה של "הישרדות" דורג במקום הרביעי עם 21.1%; הפרק ביום שישי הסתפק ברייטינג של 13.7% ולא נכנס לעשירייה הראשונה. המלחמה בדרום הקפיצה את נתוני חדשות 2



>> התוכנית "ארץ נהדרת" היא הזוכה הגדולה של השבוע. פרק ההשקה של התוכנית הגיע לרייטינג של 32.4% בכלל האוכלוסייה ולמקום הראשון בטבלה. במקום השני תוכנית נוספת של קשת, שסיקרה את כוכבי "האח הגדול" חוזרים הביתה, וזכתה לרייטינג של 24.5%.



הטוענת החדשה לכתר, "הישרדות" של ערוץ 10, הגיעה למקום הרביעי עם 21.1% רייטינג. הפרק השני של "הישרדות", ששובץ ביום שישי, זכה לשיעור צפייה נמוך יותר - 13.7% בלבד - והגיע למקום 16. "צחוק מהעבודה", ששודרה ברשת מול "הישרדות" ביום שישי, קיבלה רייטינג נמוך מעט ממנה של 13.1%.

האירועים בדרום הקפיצו את נתוני הרייטינג של חברות החדשות של ערוץ 2 למקום השלישי בטבלה עם 22.1%.



רשת הצליחה להכניס שתי תוכניות לעשירייה הראשונה: "כלבוטק" - שקיבלה חסינות כשהועברה לשידור ביום חמישי ולא מתמודדת מול "הישרדות" - דורגה במקום החמישי בטבלה עם 20.6% רייטינג; ו"שבוע סוף" של רשת, ששובצה מחדש לשידור בשבת, שומרת על כוחה במקום שביעי עם תוצאה של 19.2%. "משפחה חורגת" נדחקת מחוץ לעשירייה, לאחר שעברה לשידור ביום רביעי וממוקמת 11 בדירוג עם 16.5%.



קשת הצליחה להכניס שלוש תוכניות נוספות לעשירייה הראשונה: "עובדה" במקום השישי עם רייטינג של 20.2%, שידור חוזר של "מסודרים" במקום התשיעי עם 18.8%, ותוכנית נוספת על "האח הגדול" (בזמן שהיית באח הגדול) דורגה במקום העשירי עם 17.8%.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully