וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למען תושבי קו העימות

בר חיון, שרון שפורר, אופיר בר-זהר

29.12.2008 / 6:59



>> לאומי: הקפאת משכנתאות, הלוואות ללא ריבית. בנק לאומי למשכנתאות יאפשר לתושבי עוטף עזה שנטלו משכנתאות בסניפי שדרות אשקלון ונתיבות להקפיא את תשלומי המשכנתא לשלושה חודשים. תושבי שדרות ועוטף עזה יוכלו לקבל הלוואה של עד 10,000 שקל בהחזר של 18 תשלומים לכל מטרה, ללא ריבית וללא עמלות. לבעלי עסקים קטנים תינתן הטבה של 1% על הלוואות מיוחדות. לאומי יעמיד מוקד מיוחד ללקוחותיו באזור - 5511* או 9544599-03.

>> מזרחי טפחות: יום כיף לילדי שדרות. בנק מזרחי-טפחות יוציא היום שלושה אוטובוסים של ילדי עמותת רעות - אפיקים בנגב בשדרות ליום כיף בקיפצובה.



>> משרד האוצר: הקלות במשכנתא. לבעלי הלוואות זכאות המתגוררים באזור יינתנו הקלות בפירעון תשלומי משכנתא. אלה כפופות להקלות שייתן הבנק על המשכנתא ויחולו על החלק של המשכנתא שניתן על ידי המדינה. בדרך זו מאפשר האוצר לבנקים לתת הקלות על משכנתאות. בין ההקלות האפשריות - הקפאת תשלומים ופריסה מחדש.



>> סלקום: 50% הנחה על זמן אוויר. תושבי עוטף עזה, שדרות, נתיבות ואשקלון יקבלו הנחה של 50% על זמן אוויר ברשת סלקום עד יום ראשון הבא בחצות. בנוסף, סלקום הודיעה כי תשלח לערים אלה ניידות כדי לעבות את מערך מוקדי השירות.



>> אורנג': 50% על שיחות ו-SMS. למנויי אורנג' במסלול חיילים הנמצאים באזור קו העימות מאשדוד דרומה תינתן מהיום למשך שבועיים הנחה של 50% לשיחות ברשת אורנג' ולמשלוח הודעות SMS לכל היעדים.



>> מירס: ווקי טוקי חינם. משתמשי מכשירי מירס בצה"ל (VPN) יקבלו בחינם שירותי ווקי טוקי החל מהיום ולמשך שבועיים.



>> HOT: ערוצי תוכן פתוחים. אתמול בצהריים פתחה HOT את כל ערוצי התוכן ללקוחותיה בכל המדינה עד תום חופשת החנוכה מחר. החל ביום שלישי, הערוצים ישארו פתוחים עד הודעה חדשה בכל יישובי הדרום החשופים לפגיעות טילי הקסאם, כולל אשדוד. במקביל הופך ערוץ 66 ב-HOT לחדר מצב חדשותי.



>> yes: ערוצים פתוחים לילדים. חברת הלוויין yes פותחת ללקוחות תושבי אשקלון, שדרות ועוטף עזה את שלושת ערוצי הילדים: בייבי, ג'וניור ולוגי. הערוצים ייפתחו למשך שבוע, החל מהיום ועד 5 בינואר.



>> weekend: צימרים מארחים. פורטל התיירות weekend מקבוצת דפי זהב מרכז רשימת בעלי צימרים המתגייסים למען תושבי עוטף עזה ומוכנים לארח אותם בחינם או בהנחה גבוהה על בסיס מקום פנוי. המידע אודות בעלי הצימרים מוצג באתר www.weekend.co.il.



>> 014 בזק בינלאומי: שיחות לחו"ל בחינם. 60 דקות שך שיחות חינם לחו"ל יוענקו לתושבי ביישובים בטווח ירי הטילים. ההטבה תקפה עד 10 בינואר לחיוג מטלפונים נייחים וניידים ליעדים נייחים בחו"ל. יש להירשם בטלפון 014-014-800-1 או 014* מהנייד.



>> נטוויז'ן: 130 דקות חינם לחו"ל. ההטבה בחיוג לחו"ל תינתן לתושבי קו העימות בשיחות ליעדים נייחים בחו"ל בהם ארה"ב, רוסיה, אוקראינה, גיאורגיה, ארמניה, לטוויה, בלארוס, קנדה וגרמניה. ההטבה תקפה עד ה-31 בינואר. לקבלת ההטבה: 013-013-800-1.



>> שופרסל: לחם וחלב ב-50%. כל מוצרי הלחם ומוצרי החלב ב-15 סניפי שופרסל ויש בקו העימות - שדרות, אשקלון, אופקים, רהט, קרית גת ואשדוד - יימכרו הנחה של 50%. ההנחה ניתנת החל מאתמול למשך שבוע ימים על קנייה במחיר של יותר 50 שקל.



>> אל על: בלי דמי ביטול. חברת התעופה הודיעה כי לא תגבה מחיילי המילואים המגוייסים דמי ביטול עבור כרטיסי טיסה שנרכשו וכורטסו. חיילי המילואים יקבלו את הפטור מדמי הביטול עם הצגת צו 8.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully