וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נאמני האג"ח של הכשרה הסכימו לדחיה של חודש בתשלום האג"ח

אתי אפללו

29.12.2008 / 16:07

אלעזרא ממשיך בניהול השוטף של הקבוצה: נפגש עם בכירים באלבר ובדיסקונט לפגישה "שגרתית"



מחזיקי האג"ח של חברת הביטוח הכשרה מקבוצת אלעזרא העניקו לבעל השליטה אלי אלעזרא עוד חודש לנסות להשלים את עסקת אלבר, או להגיע עימם להסדר חוב. בעלי האג"ח דחו את תשלום הקרן והריבית, שנועד לסוף החודש, עד לתחילת פברואר 2009.



אסיפת מחזיקי האג"ח של הכשרה ביטוח החליטה כי על אלעזרא לשלם למחזיקי איגרות החוב, באמצעות הנאמן, 5 מיליון שקל עד לא יאוחר מ-1 לפברואר 2009 - גם אם לא יהיה הסדר בין החברה לבין מחזיקי איגרות החוב, וכן לדחות את המועד הקבוע לפירעון הקרן והריבית. במקביל מינו מחזיקי האג"ח נציגות שתקיים עם אלעזרא משא ומתן בקשר לפירעון החוב. לנציגות מונו מוטי בן ארי - נאמן האג"ח, כלל פיננסים נאמנויות, ומשרד עורכי הדין ליפא מאיר ושות'.



במקביל הוציא בית המשפט העליון צו מניעה זמני לעסקת אלבר, במסגרתה תרכוש חברת אלבר מידי קבוצת אלעזרא 38% ממניות הכשרה ביטוח, לאור בקשת מחזיקי האג"ח של אלבר שהתנגדו לעסקה. אלעזרא ממשיך בינתיים בניהול השוטף של הקבוצה תוך כדי המשבר. ביום א' בערב נפגש אלעזרא ומנהלים בכירים באלבר ועם בכירים בבנק דיסקונט, בפגישת עבודה שכונתה על ידי מקורבים לאלעזרא כ"שגרתית". הכשרה ביטוח קיבלה החלטה לרכוש אג"ח של החברה בהיקף של עד 30 מליון שקל לנוסטרו של החברה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully