וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גלעד ארדן עירער על החלטת ועדות הכלכלה והחינוך לדחות ההחלטה בעניין ערוץ 10

אופיר בר-זהר

29.12.2008 / 16:30

ארדן: "אני לא מבין איך אפשר בכלל לדון בהארכת זיכיון כשהערוץ נמצא בהפרה של מיליונים"



חבר הכנסת גלעד ארדן, ששימש עד לאחרונה יו"ר ועדת הכלכלה, הגיש היום ערעור בנושא ההחלטה שהתקבלה הבוקר על ידי ועדות הכלכלה והחינוך, אשר הסכימו פה אחד לדחות את ההחלטה על הארכת הזיכיון של הערוץ ל-1 במארס 2009, כך נודע ל-TheMarker. לפי החוק, ההחלטה היתה אמורה להתקבל עד לתאריך 1 בדצמבר 2008 ואולם שר התקשורת ביקש לדחות את מועד קבלת ההחלטה לאחר שהרשות השנייה ביקשה זאת ממנו.



ארדן, אשר הגיש את הצעת החוק לפיה אפשר להאריך את זיכיון הערוץ בארבע שנים (בהליך של שנתיים + שנתיים), אמר: "אני לא מבין איך אפשר בכלל לדון בהארכת הזיכיון שלהם אם הם בהפרה". החוק מאפשר הארכת זיכיון רק במידה שהערוץ עמד בכל התחייבויותיו". ארדן הוסיף: "שמשרד התקשורת יסביר איך כשהערוץ נמצא בהפרות של מיליונים אפשר לדון בכלל בהארכת זיכיון? אני רוצה להבין מה הבסיס החוקי לצעד הזה", אמר.



ארדן ציין כי "לפי מה שהוצג על יד היועצת המשפטית של הוועדה, אתי בנדלר, למיטב הבנתי אני לא רואה איך בדיוק אפשר לדחות ההכרעה, גם כך אנחנו באיחור" (מבחינת לוחות הזמנים ליציאה למכרז חדש, א"ב). לדבריו, לכל חבר כנסת יש זכות לבקש דיון נוסף במידה וההחלטה עדיין לא הוצאה בכתב על ידי הוועדה, ולפי התקנון צריך להיקבע דיון נוסף בנושא.



ממשרד התקשורת נמסר: "הצגנו את עמדתנו בפני הוועדה". מערוץ 10 לא נמסרה תגובה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully