וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המיזוג בין קרדן נדל"ן לדלק נדל"ן בוטל על רקע מגבלת לווה בודד

יורם גביזון

29.12.2008 / 19:54

אחד התנאים להשלמת המיזוג היה קבלת אישור מהבנקים כי לא יראו את קרדן יחד עם דלק כקב' לווים אחת



המיזוג המתוכנן בין חברת קרדן נדל"ן מקבוצת קרדן לבין חברת דנקנר השקעות מקבוצת דלק נדל"ן בוטל היום לאחר שחלף המועד האחרון לקיום כל התנאים לביצועו.



אחד התנאים העיקריים להשלמת המיזוג היה קבלת אישור מהבנקים שממנים את החברות לפיו הבנקים לא יראו את קרדן נדל"ן וקבוצת קרדן יחד עם דלק נדל"ן וקבוצת דלק כקבוצת לווים אחת לצורך קביעת מגבלות על היקף האשראי הניתן ללווה בודד.



ההסכם שנחתם במארס 2008 קבע כי דלק נדל"ן תעביר לחברת קרדן נדל"ן את הבעלות המלאה בחברת דנקנר השקעות שריכזה את פעילות הבנייה למגורים בישראל של קבוצת דלק נדל"ן תמורת הקצאה של 40% מהונה של קרדן נדל"ן כאשר יתרת 60% ממניותיה של קרדן נדל"ן היו אמורות להישאר בידיה של קרדן ישראל שבבעלות קרדן אן.וי.



כחלק מההסכם, ניתנה לחברת דלק נדל"ן אופציית מכר למכור את יתרת מניותיה בקרדן נדל"ן במקרה שקרדן נדל"ן לא תונפק לבורסה בתוך 4 שנים. השווי המינימלי של מניות קרדן נדל"ן, לצורך מימוש האופציה, נקבע על 67.5 מיליון דולר. דנקנר השקעות הרויחה 19.3 מיליון שקל במחזור של 139 מיליון שקל בינואר ספטמבר 2007. מאזנה של דנקנר השקעות הסתכם ב-561 מיליון שקל נכון לסוף ספטמבר 2007.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully