וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מודה ועוזב? מוטי זיסר ויתר על שינוי מחיר המימוש לאופציות אלביט הדמיה לפני אסיפת בעלי המניות

ניר צליק

29.12.2008 / 20:50

בנוסף, סירבו בעלי המניות לאשר באסיפה את שכר הדירקטורים החיצוניים


משקיעי לא רווים נחת מביצועי המניה בתקופה האחרונה, מה שעשוי להסביר את סירובם לאשר את שכר הדירקטורים שהועלה להצבעה באסיפה שהתקיימה ב-25 בדצמבר. בנוסף, משך מוטי זיסר, מנכ"ל החברה, את בקשתו לשנות את מחיר המימוש לאופציות שבידו.

על פי הפרוטוקול, ביקשה החברה לאשר לדירקטורים בחברה שכר בגובה של 76,800 שקל לשנה לכל דירקטור בחברה, וכן הענקת 2 מיליון אופציות לדירקטור, אך בהצבעה שנערכה ביום חמישי דחו בעלי המניות את הבקשה.

עם זאת, אישרו בעלי המניות את מינויה של אלינה פרנקל רונן כדירקטורית חיצונית בחברה. בין הדירקטורים הנוספים שהוסכם על המשך כהונתם בחברה נמצאים רמי גורן, שמעון יצחקי, דוד רובנר, משה ליאון ושמואל פרץ.

בעלי המניות היו גם אמורים לאשר למוטי זיסר להפחית את מחיר המימוש של האופציות שהוענקו לו לפני שנתיים, לאחר שמחיר מניית החברה קרס ב-80% מתחילת השנה. בעקבות זאת, התרחק מחיר המניה ממחיר המימוש של האופציות שנקבע להן בעבר, 137 שקל. אופציות אלו אמורות לפוג בעוד חצי שנה. מחירה של המניה עתה הוא 38 שקל ומחיר המימוש החדש היה אמור להיות גבוה ב-25% ממחיר השוק. אך כאמור, זיסר בחר למשוך בקשה זו.

עוד ביקשה החברה להעניק 250 אלף אופציות לרכישת מניות של אינסייטק, חברה פרטית באחזקת אלביט הדמיה, למוטי זיסר, עבור שירותו כדירקטור בחברה. לו האופציות היו ממומשות, היה זיסר מחזיק בכ-2.11% מהחברה, אולם זיסר בחר למשוך גם את בקשה זו לפני ישיבת בעלי המניות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully