וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

EDS זכתה במכרז של 100 מיליון שקל לתפעול המחשוב בטאבו

מאת אור הירשאוגה

30.12.2008 / 7:11

החברה, שגברה במכרז על טלדור ונס טכנולוגיות, תתפעל את מערכות הטאבו במשך 13 שנה ותפתח בעבורו מערכת מחשוב חדשה



>> המרכז הישראלי של EDS העולמית זכה במכרז של משרד המשפטים לתפעול מערך המחשוב של אגף הרישום והסדר מקרקעין (הטאבו). על החוזה, שהיקפו מוערך בכ-100 מיליון שקל, התמודדו גם טלדור ונס טכנולוגיות.



במסגרת החוזה תתפעל החברה (ששמה החדש הוא (EDS, an HP Company) את מערכות המחשוב של הטאבו במשך 13 שנה. בנוסף, תפתח EDS עבור הטאבו מערכת מחשוב חדשה שתחליף את המערכת הקיימת, המבוססת על Oracle Forms, שכבר עברה כמה התאמות לצרכיו המשתנים של המשרד.

המערכת החדשה, שתתבסס על פלטפורמות מיקרוסופט (דוט נט), תאפשר זמינות גבוהה יותר של מסמכים ברשת ואוטומטיזציה מוגברת של מערכות ותהליכי עבודה. הצעותיהן של טלדור ונס, שלא נבחרו במכרז, כללו יישום של מערכות SAP.



לפי התכנון, תעלה גרסה ראשונית של המערכת החדשה בעוד כשנתיים. בשנה שאחריה מתוכננת הרחבה נוספת של השירותים שתספק המערכת. בין השאר, יכללו שירותים אלה מערכות מידע גיאוגרפי ממוחשבות, שיאפשרו שליפה אוטומטית של מפות.



המערכת החדשה צפויה להקל את עבודתם של הגופים העובדים מול הטאבו - בעיקר משרדי עורכי דין, שיוכלו להוציא מפות שטח רלוונטיות ומסמכים נדרשים אחרים באמצעות הרשת. נועם קפלן, מנהל המגזר הציבורי במרכז הישראלי של EDS, ציין כי בפרויקט יועסקו כמה עשרות עובדים.



בקיץ הושלמה עסקת הענק שבמסגרתה רכשה HP את EDS העולמית בסכום של 13.9 מיליארד דולר. במסגרת המהלך התמזגה גם EDS ישראל עם סניף HP המקומי, כשהיא ממשיכה בפעילות שירותים כגוף אוטונומי.



לפני כשבוע הודיעה EDS ישראל על הארכת הסכם למתן שירותי מיקור חוץ עבור התעשייה הצבאית. ההסכם נחתם לארבע שנים נוספות, והיקפו הוערך בכ-50 מיליון שקל. במסגרת ההסכם תספק EDS ישראל שירותי ניהול, פיתוח, תפעול מערכות ותשתיות ותחזוקת מערכות קיימות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully