וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רדוויז'ן מפטרת 20 עובדים - 5% מכוח האדם

שמואל שוסטר

30.12.2008 / 10:00

רדוויז'ן מצטרפת לאמדוקס שתפטר 200 עובדים בימים הקרובים ול-IXI שפיטרה 30 עובדים בשבוע שעבר. מקצצת גם בשכר ההנהלה

רדוויז’ן, המתמחה בפיתוח ובשיווק מערכות לשיחת ועידה בווידיאו על גבי האינטרנט, מצטרפת למעגל המפטרות. החברה החלה בצמצום של 5% מכוח העבודה - כ-20 עובדים - ובמקביל תקצץ בשכר ההנהלה.

ברבעון השני של 2008 הכריזה רדוויז'ן על תוכנית שמטרתה החזרת החברה לרווחיות כבר בתחילת 2009, וייתכן שמהלך הפיטורים הנוכחי קשור לתוכנית זו. צעד זה בא גם להתאים את החברה לתנאי השוק המשתנים ולתחרות הגוברת.

רדוויז'ן אינה המפטרת היחידה: אתמול דווח ב-TheMarker, כי גם חברת ההיי-טק אמדוקס תפטר 200 עובדים בישראל בימים הקרובים. פיטורים אלה מתווספים לפיטורי 200 עובדים בישראל שהתבצעו בסוף אוקטובר עם סגירתו של מרכז הפיתוח של החברה בירושלים, והעברתו להוד השרון.

במהלך השבוע שעבר קיצצה גם IXI, יצרנית מכשירי הסלולר לצעירים, 35 עובדים - כ-30% מכוח העבודה בחברה על רקע השתלטותה של רנקום ולאחר שאיבדה כ-99% מערכה מתחילת השנה.

רדוויז’ן חתמה את הרבעון השלישי עם הכנסות של 21.6 מיליון דולר, עלייה של 4% לעומת הרבעון המקביל, שבו עמדו ההכנסות על 20.7 מיליון דולר. החברה רשמה הפסד תפעולי של 4.3 מיליון דולר, בהשוואה להפסד תפעולי של 1.4 מיליון דולר ברבעון המקביל. בניכוי הוצאות בגין אופציות רשמה החברה הפסד תפעולי של 2.6 מיליון דולר, בהשוואה לאיזון תפעולי ברבעון המקביל.

בשורה התחתונה סיכמה החברה את הרבעון עם הפסד נקי של 4.5 מיליון דולר, או 22 סנט למניה, בהשוואה להפסד נקי של 200 אלף דולר, או סנט אחד למניה, ברבעון המקביל. בניכוי הוצאות של 1.7 מיליון דולר בגין אופציות והפסד הון בגין השקעה ב-ARS בשווי 1.1 מיליון דולר, רשמה החברה הפסד נקי של 1.7 מיליון דולר, או 9 סנט למניה, בהשוואה להפסד נקי של 1.6 מיליון דולר, או 7 סנט למניה, ברבעון המקביל.

מאז תחילת השנה איבדה מניית החברה 52% מערכה למחיר של 5.32 דולר למניה, המשקף לחברה שווי של 113 מיליון דולר. מחיר המניה הנמוך הביא את זוהר זיסאפל, יו"ר החברה, לרכוש כ-170 אלף מניות של הקבוצה בכמיליון דולר, מאז תחילת דצמבר. כעת מחזיק זיסאפל בכ-23% מהחברה. במחצית השנה האחרונה רכש זיסאפל כ-1.2 מיליון מניות של החברה בסכום כולל של כ-8 מיליון דולר.

  • עוד באותו נושא:
  • רדוויז'ן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully