וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבורסה בתל אביב סגרה בעליות

נתן שבע

30.12.2008 / 17:45

גם היום נסחרו המדדים במגמה חיובית: מדד הנדל"ן זינק ב-4%, המעו"ף עלה ב-1.5% ומדד הבנקים הוסיף 3.5% במחזור מסחר נמוך

המשך הלחימה לא ריגש יתר על המידה את שוק המניות, שהעדיף להיאחז בעליות השערים הבוקר באירופה. מדד תל אביב 25 עלה ב-1.5% ל-641 נקודות, מדד תל אביב 100 טיפס ב-1.23% לרמה של 553 נקודות ומדד תל-טק ירד ב-0.1%. מחזור המסחר הסתכם ב-948 מיליון שקל.

נגיד בנק ישראל סטנלי פישר הוריד אתמול את הריבית ב-0.75% לשפל של 1.75%. הדולר הגיב בירידה לרמה של 3.76 שקלים.

"בבתי ההשקעות כבר עסוקים בלסכם את השנה, אין יכולת לשפר את התשואות", אמר פעיל בכיר באחד מבתי ההשקעות. "המסחר צפוי להתאפיין בתנודתיות נמוכה ובמחזורים נמוכים, כאשר הדבר היחיד שיכול לשנות את התנודתיות הוא המשך ההתפתחויות בזירה הביטחונית. הורדת הריבית בסך הכל לא מפתיעה - המגמה של הריבית גם כך הייתה בדרך למטה, ומגמה זו עשויה להימשך", הוא מוסיף.

מבצע "עופרת יצוקה" שהזניק את מחירי הנפט, וביטול עסקה גדולה של דאו כימיקלים, הובילו לירידות שערים אתמול בוול סטריט. נאסד"ק נחלש ב-1.3%; דאו ג’ונס איבד 0.4%. שבוע המסחר בוול סטריט צפוי להיות קצר, לאור חופשת חג המולד שתחול ביום חמישי. במזרח נרשמות הבוקר עליות של כ-1%.

מדד הנדל"ן הוביל את העליות בטיפוס של 4%. המיזוג המתוכנן בין חברת קרדן נדל"ן מקבוצת קרדן לבין חברת דנקנר השקעות מקבוצת דלק נדל"ן בוטל אתמול לאחר שחלף המועד האחרון לקיום כל התנאים לביצועו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully