וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרטנר משיקה: שירות טלפוניה קווית ואינטרנט

אמיתי זיו

30.12.2008 / 11:42

לטובת שירות האינטרנט, הקימה החברה שתי נקודות חיבור לשדרת האינטרנט העולמית (POP) - בפרנקפורט ובלונדון



חברת פרטנר משיקה את שירותי הטלפוניה והאיטנרנט החדשים שלה. החברה תציע חבילת תמחור אחידה של טלפוניה ואספקת אינטרנט, כמו גם רשת אלחוטית ביתית, בתשלום חודשי קבוע. חבילה של אינטרנט במהירות 1.5 מ"ב לשנייה, עם 600 דקות שיחה, תעלה ללקוח 128 שקל לחודש, כאשר מדובר בדקות שיחה לכל היעדים, כולל יעדים סלולריים.



בדומה, מציעה החברה חבילות שכוללות מהירויות חיבור אינטרנט גם במהירויות אחרות (2.5, 5 ועוד) חבילות דקות אחרות של 1200 דקות לכל היעדים ו-2400 דקות לכל היעדים (כולל יעדים סלולריים). בנוסף, החברה תשווק אינטרנט בנפרד מהטלפוניה, ולא בחבילת תמחור אחת.



כפי שנחשף כאן, החברה תספק את השירות באמצעות קופסה שהחברה ממתגת תחת השם smartbox. מדובר בפיתוח של סימנס יחד עם ג'נגו הישראלית. הקופסה מהווה ראוטר אלחוטי ומיני מרכזיה ביתית שמאפשרת קבלה והוצאה של עד שלוש שיחות בו-זמנית, על אותו הקו ומאותו המספר. שירות נוסף שהחברה תציע בטלפון הוא 'הקפצת שיחה': העברה של שיחה נכנסת מהסלולר לקווי ומהקווי לסלולר.
לצורך המהלך, גייסה החברה 90 טכנאים שהוכשרו לעבוד בחצר הלקוח. לטובת שירות האינטרנט החברה הקימה שתי נקודות חיבור לשדרת האינטרנט העולמית (POP) בפרנקפורט ובלונדון. שירות הטלפוניה של החברה הוקם על בסיס מתג של חברת נוקיה-סימנס ושירות אספקת האינטרנט הוקם על בסיס מתג של חברת ג'וניפר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully