וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שופרסל מענישה ספקים שהשתתפו במבצע של רבוע כחול

עדי דברת

30.12.2008 / 19:36

בשופרסל זעמו על המבצע של רבוע כחול, שכלל סל מוצרים זהה לזה שלה, והחליטה בתגובה להוריד מהמדפים את המוצרים שהשתתפו בו

אחרי שספגה פגיעה מרבוע הכחול לפני כשבוע, שופרסל החליטה להחריף את המלחמה ולהוריד מוצרים של ספקים שהשתתפו במבצע של הרבוע כחול.

הרשתות שופרסל ורבוע כחול הציעו לפני כשבוע סל זהה של מוצרים שבמבצע. במודעה שפירסמה שופרסל בעיתונים הופיעו מבצעים של הרשת לתת-רשתות שופרסל שלי ושופרסל ביג, ומיד לאחר מכן פורסמה מודעה בגודל דומה עם מחירי המבצע בסניפי מגה ומגה בעיר של רבוע כחול.

שופרסל הציעה 20 מוצרים במבצע בתוקף עד ל-12 בינואר. רבוע כחול הציעה 10 מוצרים במבצע - חמישה מהם במחיר של 1.99 שקלים בקנייה בהיקף של יותר מ-100 שקל, וחמישה אחרים במחיר של 3.99 שקל בקנייה בהיקף של יותר מ-200 שקל. מתוך עשרה מוצרים במבצע שהציעה רבוע כחול, תשעה היו זהים למוצרים במבצע שמציעה שופרסל.

גורמים בסביבת שופרסל אמרו אז כי הרשת הייתה מופתעת וזעמה על המהלך של רבוע כחול. כעת, כאמור, החליטו שופרסל להוריד מהמדפים חלק מהמוצרים שהשתתפו במבצע, בהם נביעות ופריגת של החברה המרכזית למשקאות, 'רד מאג' של אסם, 'תה קר אייסטי' של ויסוצקי ועוד. זאת למרות העובדה שהספקים לא השתתפו במימון ההנחות שנתנה הרבוע כחול והיא זו שספגה את העלויות.

הצעדים האחרונים של הרשתות מהווים צעד נוסף במלחמה בין הרשתות על התואר "הרשת המשתלמת ביותר" בתקופת המשבר. המלחמה התעצמה לאור השקתה של רשת 'ההארד דיסקאונט' מקבוצת רבוע כחול - מגה בול.

גדי לסין, מנכ"ל שטראוס ישראל ויו"ר איגוד תעשיות המזון בהתאחדות התעשיינים, פנה בשבוע שעבר לממונה על ההגבלים העסקיים והתבטא נגד מלחמת המחירים הפוגעת בספקים. משופרסל נמסר בתגובה לידיעה: "שופרסל אינה מגיבה לנושאים הקשורים בהחלטות מסחריות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully