וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אורפק שבשליטת או.אר.טי טכנולוגיות קיבלה חוזה בטורקיה ב-5.5 מיליון דולר

אורה קורן

30.12.2008 / 20:56

בחודש שעבר דיווחה אורפק, כי תספק מערכות לחברת לוקאויל הפועלת בטורקיה


חברת אורפק, שבשליטת (באמצעות חברת בת המחזיקה בשיעור של 60% מהחברה), תספק לתאגיד טורקי שבשליטת Shell מערכות תדלוק אוטומטיות בהיקף כספי של כ-70 מיליון שקל (כ-18 מיליון דולר). חלקה של החברה הבת בהסכם האספקה עומד על כ-21 מיליון שקל (כ-5.5 מיליון דולר). הייתרה תשולם לקבלני משנה של חברת הבת. ההסכם כולל אספקה, התקנה ותמיכה במערכות תדלוק לכ-400 מיכלים ומיכליות דלק וכן לכ-1,100 משאבות דלק ברחבי טורקיה. האספקה וההתקנה בפועל צפויות להתבצע עד תום שנת 2009.

בחודש שעבר דיווחה אורפק, כי תספק מערכות לחברת לוקאויל, הפועלת בטורקיה, בין היתר, באמצעות חברת "אקפט" (Akpet), אותה רכשה לאחרונה. לוקאויל מחזיקה כיום בטורקיה רשת של כ-630 תחנות דלק וההזמנה האמורה מאורפק תסופק לכ-80 תחנות דלק, ומכאן שההזמנה הראשונית של לוקאויל עבור רשת זו מהווה פוטנציאל להזמנות המשך של לוקאויל מאורפק.

אלכס מילנר, מנכ"ל או.אר.טי, אמר, כי "ההסכם עם Shell מהווה נדבך נוסף של העמקת החדירה של אורפק לשוק הטורקי, המהווה את אחד ממנועי הצמיחה שלה ברחבי העולם".

אורפק דיווחה בחודש שעבר גם על תוצאותיה הכספיות לסיכום הרבעון השלישי של שנת 2008. החברה דיווחה על צמיחה בהכנסותיה זה הרבעון ה-21 ברציפות. אורפק סיימה את הרבעון השלישי עם גידול של כ-27% בהכנסותיה לרמה של כ-19.7 מיליון דולר, ועם רווח נקי בסך של כ-1.4 מיליון דולר. בתשעת החודשים הראשונים של שנת 2008 רשמה אורפק הכנסות בסך של כ-52.4 מיליון דולר, צמיחה של כ-27% לעומת אשתקד, ורווח נקי בסך של כ-4.2 מיליון דולר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully