וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוטי זיסר ויתר - לא דורש לעדכן את מחיר האופציות שלו באלביט הדמיה

ניר צליק

31.12.2008 / 6:58



>> בעלי המניות באלביט הדמיה סירבו לאשר את הענקת האופציות לדח"צים שהועלתה להצבעה באסיפה החברה, משך את בקשתו לשנות את מחיר המימוש של האופציות שבידו.

לפי הפרוטוקול, הנהלת אלביט הדמיה ביקשה לאשר שכר בגובה כ-77 אלף שקל בשנה לכל דירקטור חיצוני או בלתי תלוי בחברה, ושכר של 2,860 שקל לכל פגישה. בנוסף, ביקשה החברה לאשר הענקת 20 אלף אופציות לדירקטורים אלה. בהצבעה שהתקיימה ביום חמישי אישרו בעלי המניות את מרכיב השכר לדירקטורים ולדירקטורים החיצוניים - אבל בעלי המניות החליטו לא לאשר את הענקת האופציות לדירקטורים החיצוניים. ואולם לשני דירקטורים מטעם החברה, רמי גורן ושמעון יצחקי, החליטו בעלי המניות לאשר הענקת אופציות: לגורן הוענקו 65 אלף אופציות במחיר מימוש של 32 שקל וליצחקי הוענקו 125 אלף אופציות במחיר זהה. בעלי המניות גם אישרו את מינויה של אלינה פרנקל רונן כדירקטורית חיצונית בחברה ואת השארתו של צבי טרופ כדירקטור חיצוני.



בעלי המניות היו גם אמורים לאשר לזיסר להפחית את מחיר המימוש של האופציות שהוענקו לו לפני שנתיים, לאחר שמניית החברה קרסה ב-80% מתחילת 2008. בעקבות זאת, התרחק מחיר המניה ממחיר המימוש של האופציות שנקבע להן בעבר - 137 שקל. אופציות אלה אמורות לפוג בעוד חצי שנה. מחירה של המניה עתה הוא 38 שקל ומחיר המימוש החדש היה אמור להיות גבוה ב-25% ממחיר השוק - אבל, כאמור, זיסר משך בקשה זו. עוד ביקשה החברה להעניק 250 אלף אופציות לרכישת מניות של אינסייטק, חברה פרטית באחזקת אלביט הדמיה, לזיסר בעבור פעילותו כדירקטור בחברה. לו האופציות היו ממומשות, היה זיסר מחזיק בכ-2.11% מהחברה - אבל זיסר בחר למשוך גם בקשה זו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully