וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סופן של מחלקות שוק ההון בפירמות

עידו באום והילה רז

31.12.2008 / 6:58

סיכום 2008



>> המשבר העולמי נחת על ראשי פירמות עורכי הדין הגדולות בחופשת החגים. הם כיתתו רגליים ועלו לקומת מחלקת שוק ההון כדי להיזכר כמה עורכי דין עוד עובדים שם, ולבדוק אם יש בכלל מה לעשות שם (לא, לא היה). חרב הקיצוצים הונפה עוד לפני שהסתיימה השנה. זה קרה בדיוק בחודש שבו הודיעה לשכת עורכי הדין כי מספר בעלי הרישיון לעסוק במקצוע חצה בראשונה את רף ה-40 אלף.

הכיסא הריק



גלגלי הוועדה למינוי שופטים נבלמו השנה, ושוב נותרו מושבים ריקים בבית המשפט העליון. מי שגרם לכך הוא "הילד הבעייתי", שר המשפטים דניאל פרידמן. עונשו הצפוי: הוא לא יהיה שר המשפטים הבא.



הראה לו את המזוזה



בעקיפין, האחראי לכך ששר המשפטים הבא לא יהיה פרידמן הוא היועץ המשפטי לממשלה מני מזוז, שמכלול החקירות שפתח נגד ראש הממשלה אהוד אולמרט הביא להתפטרותו ולבחירות. מזוז הספיק השנה להורות על הגשת כתב אישום בפרשה אחת של אולמרט - ראשונטורס. מאידך, פרקליט המדינה, משה לדור, סגר פרשה אחרת - מכירת בנק לאומי.



קצב אטי



למזלו הטוב של מזוז, בית המשפט העליון אישר את עסקת הטיעון שגובשה עם הנשיא לשעבר משה קצב. למזלו הרע, קצב הבין שהתיק בעייתי, ונסוג. הפרקליטה המלווה נטשה את התיק במחאה ובמקום כתב אישום על מזמוזים, הדבר היחיד שמתמזמז עכשיו הוא הגשת כתב האישום.



החץ מתקרב להירשזון



משפטו של שר האוצר לשעבר, אברהם הירשזון, באשמת מעילה בכספי הסתדרות העובדים הלאומית מתנהל בקצב נאה. הירשזון דבק בחפותו, אך מעגל מקורביו התפרק לאחר שורת הסדרי טיעון שבכולן נגזרו על מקורביו עונשי מאסר בפועל. אם ליעקב וינרוט, סניגורו של הירשזון, אין שפן בכובע - המצב לא מזהיר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully