וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלי עזור רכש את חברת שילוט החוצות מקסימדיה לפי שווי של כ-3.5 מיליון דולר

מאת איילה צורף

31.12.2008 / 6:58

מקסימדיה, שנרכשה לפני שנתיים על ידי ניוז קורפ ב-5.5 מיליון דולר, תהיה חברת שילוט החוצות השנייה שבבעלות עזור



>> איש העסקים אלי עזור רכש את חברת שילוט החוצות מקסימדיה מקבוצת ניוז קורפ, שבשליטת איש העסקים רופרט מרדוק. ההסכם נסגר לפני כמה ימים, ועל פי הערכות בענף שוויה של החברה, הנחשבת אחת הגדולות בשוק, הוא 3.5-4 מיליון דולר לצורך העסקה.



מקסימדיה תהיה חברת שילוט החוצות השנייה שבבעלותו של עזור, והיא תצטרף למרקעי תקשורת. ככל הנראה, מקסימדיה תמוזג עם מרקעי תקשורת.

מקסימדיה היתה אמורה להיות ההבטחה הגדולה של שוק שילוט החוצות. לפני כשנתיים רכשה ניוז קורפ את החברה מפולאר תקשורת, כששוויה לצורך הרכישה היה כ-5.5 מיליון דולר, על-אף שסיימה את השנה עם הפסד של כ-10 מיליון שקל. גובה שווי החברה נבע מכל שניוז קורפ האמינה ששוק שילוט החוצות בישראל יתפתח ויצמח כפי שהוא צומח בעולם.



"בשנה הראשונה לבדה תשקיע ניוז קורפ כ-20 מיליון שקל בפיתוח המתקנים בתחום שילוט החוצות, שלטי הרחוב ושילוט בתחנות אוטובוס", אמר רוני הראל, לשעבר מנכ"ל מקסימדיה. עוד הוא הבטיח בזמנו כי "בכל עיר שבה נקבל זיכיון ארוך טווח, נחליף את כל שילוט החוצות לשלטים חדשים".



לניוז קורפ לקח פחות מחצי שנה להבין ששוק שילוט החוצות מבוסס על קשרים עם הרשויות המקומיות. לאחר שהפסידה לפני כשנה במכרז הגדול ביותר בתחום - מכרז שילוט החוצות של עיריית תל אביב - היא נאלצה לפטר 30 עובדים - כמעט מחצית מעובדיה. לעזור נכסים נוספים בתחום התקשורת: הוא מחזיק יחד עם פיני זהבי בחברת צ'רלטון, המחזיקה בזכויות שידור בתחום הספורט; בעיתון "ג'רוזלם פוסט"; בעיתון בשפה הרוסית "נובוסטי"; מניות בתחנת הרדיו רדיו ללא הפסקה; בחינמון "ישראל פוסט" יחד עם דודי ויסמן; ובמניות בעיתון "אנשים".



מרקעי תקשורת סירבה להגיב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully