וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טויוטה: דגמים חדשים - וירידה במחירים

מאת דניאל שמיל

31.12.2008 / 6:58

האסטרטגיה של החברה ל-2009: הוזלות ושיפורים טכניים



>> יוניון מוטורס, יבואנית טויוטה, מתכננת שינוי אסטרטגיה מקיף ב-2009. השינוי יכלול הוזלות במחיריהם של דגמים רבים ושיפור בתיבת ההילוכים הרובוטית, שקיבלה ביקורת רבה.

בינואר יתחיל מבצע פרסום לטויוטה יאריס, שתגיע עם תיבת הילוכים רובוטית חדשה עם שישה הילוכים (במקום חמישה) ומחירים נמוכים יחסית: כ-101 אלף שקל בגרסת הבסיס. עם מחירים כאלה תתחרה טויוטה במכוניות קטנות כמו דייהטסו סיריון וסוזוקי סוויפט.



אחר כך יתחיל שיווקה בישראל של טויוטה אוונסיס, מכונית מנהלים עם מנוע 2.0 ליטרים ו-152 כ"ס, שתוצע בקבוצת הרישוי 4 (עד 147 אלף). המחיר דומה לזה של מתחרותיה - מאזדה 6, יונדאי סונטה וסובארו B4. גם במפרט של טויוטה קורולה יחול שינוי, ובמארס יחל השיווק עם תיבת הילוכים אוטומטית (פלנטרית). דגם זהה משווק באיחוד האמירויות, והמפרט שפורסם באתר היבואן המקומי מלמד כי לדגם יש 107 כ"ס (לעומת 124 כ"ס בגרסה הרובוטית), וארבעה יחסי העברה בתיבה האוטומטית. עם זאת, ייתכן שבישראל תשווק גרסה שונה.



לפני תחילת שיווקה של גרסה זו, יוניון מוטורס ינסו למכור את כל מלאי הקורולה עם תיבה רובוטית המצוי ברשותם. אגב, קשה לומר שהקורולה עם התיבה הרובוטית סבלה מקשיי מכירות: 12 אלף מכוניות כאלה נמכרו כאן בשנה האחרונה.



לקראת סוף השנה תחל טויוטה בשיווקו של דגם חשוב נוסף: טויוטה לנד קרוזר החדש. דגם זה טרם הוצג, וצפוי להיות איכותי יותר אך בעל יכולות שטח ממשיות. גורמים בענף הרכב טוענים כי שינוי ושיפור תיבות ההילוכים בדגם קיים עלול לפגוע במחירי המכוניות המשומשות, ויפגע באחת היתרונות של טויוטה - שמירת הערך. חברות הליסינג, ששווי רכושן מתבסס על מחירוני המכוניות המשומשות, רגישות במיוחד לנושא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully