וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פלאפון מצטרפת לטרנד: תציע חבילת דקות משולבת עם אינטרנט של בזק בינלאומי

אמיתי זיו

31.12.2008 / 11:47

בכך מצטרפות החברות להצעה שיווקית דומה שהוציאה לאחרונה סלקום יחד עם 013 נטוויז'ן



חברות התקשורת מתלכדות, לפחות בשיטות השיווקיות שלהן, ותתרגלו לראות עוד ועוד חבילות תקשורת משולבות. עכשיו אלו הן פלאפון ובזק בינלאומי שמציעות חבילות תמחור משותפות, שכוללות דקות שיחה בנייד של פלאפון וכן אינטרנט לבית הלקוח, שיסופק על ידי בזק בינלאומי. בכך מצטרפות שתי החברות להצעה שיווקית דומה שהוציאה לאחרונה סלקום, אשר מציעה חבילת דקות בנייד, יחד עם חיבור אינטרנט של 013 נטוויז'ן. בכל המקרים והחבילות מדובר בתשלום חודשי קבוע מראש, ומותנה בהתחייבות.



התמחור של ההצעה החדשה של פלאפון ובזק בינלאומי טרם פורסם, והוא נחשף כאן כעת לראשונה. בהצעה של פלאפון יש חידוש תמחירי, כאשר לראשונה בתשלום החודשי הקבוע כלול גם תשלום על מכשיר חדש ברשת פלאפון.



לשם הדוגמה: לקוח שישלם 79 שקל לחודש יקבל 75 דקות שיחה מהפלאפון לכל יעד, וכן חיבור אינטרנט של בזק בינלאומי לבית במהירות של 2.5 מ"ב. הלקוח יקבל בנוסף וללא תשלום, אנטי ספאם ואנטי וירוס לאינטרנט, וכן מכשיר דור שלישי של פלאפון. המכשיר יינתן חינם רק ללקוחות המדברים בסכום של 149 שקל לחודש לפחות. מהירות האינטרנט זהה בכל החבילות (2.5 מ"ב) אך חבילות הדקות מגוונות. חבילה דומה בעלת 150 דקות שיחה בחודש תעלה 149 שקל לחודש, וחבילת דקות של 400 דקות בסלולר תעלה 249 שקל.

נזכיר שמלבד סלקום-נטוויז'ן ופלאפון-בזק בינלאומי, פרטנר השיקה אתמול חבילות תקשורת משלה שכוללות אינטרנט וכן טלפון ביתי. מבחינה רגולטורית, משרד התקשורת יצטרך לתת דעתו לחבילות החדשות שצצו בשוק התקשורת בשבועות האחרונים היות והן מעניקות כוח גדול לחברות הסלולר על פני החברות הקטנות בשוק, ובחלק מהמקרים הן מהוות עקיפה של כללי הפרדה מבנית שקיימים בין החברות.



מבחינה צרכנית לא בטוח שיש לצרכן תועלת מחבילות התקשורת. חבילות דקות הן טובות לצרכן רק כאשר הלקוח משתמש בדיוק במכסת הדקות שהוא רוכש מראש, חריגה למעלה או למטה במספר הדקות תייקר את השירות לצרכן. מיגרעה נוספת מבחינה צרכנית היא ששירותים שניתנו עד כה ללא התחייבות, יינתנו מעתה בהתחייבויות ארוכות שכובלות את הצרכן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully