וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שברבי תחכה: בית המשפט אישר להמשיך למכור את בובות בראץ עד סוף שנת 2009

רויטרס

31.12.2008 / 14:44

בית המשפט נענה בכך לבקשת יצרנית הבובות MGA אינטרטיינמנט להותיר את המכירה עד לערעור בנושא



בובות בראץ ומוצריהן, אשר בית המשפט אסר מכירתן בגלל שהפטנט שייך ליצרנית ברבי מאטל, קיבלו הארכה בדקה התשעים להמשיך להימכר.



השופט סטיבן לרסון, אשר הורה על איסור מכירת בובות הבראץ בתחילת החודש, הסכים לבקשת יצרנית הבובות MGA אינטרטיינמנט, וקבע בשימוע כי הוא ישנה את ההוראה הנוגעת למכירת מוצרי בראץ בחנויות. במסגרת ההוראה החדשה, יאפשר בית המשפט לחברת MGA למכור את הבובות ומוצריהן עד לסוף שנת 2009.



MGA ביקשה מבית המשפט להאריך את אישור מכירת המוצרים עד אשר תוכל לערער על ההחלטה לבית המשפט לערעורים. MGA הסבירה כי רשתות הצעצועים חוששות להזמין מהחברה את בובות בראץ, מכיוון שאינן יודעות אם הן יוכלו לקבל את הבובות מהחברה ולמכור אותן לצרכנים.



בתחילת החודש אסר בית המשפט הפדרלי בארה"ב על חברת MGA אינטרטיינמנט לייצר או למכור את הבובות הפופולאריות, והורה לה לשלם ליצרנית בובות הבארבי מאטל פיצויי נזיקין בסך 100 מיליון דולר, לאחר שהורשעה בהפרת חוזה ובהפרת זכויות היוצרים של ענקית הצעצועים.



השופט לרסון נעתר בתחילת החודש לבקשתה של מאטל והנפיק צו המורה ל-MGA לייצר את בובות בראץ, שמאז המצאתן ב-2001 הובילו לירידה חדה במכירותיהן של בובות הבארבי. זאת, לאחר שחבר מושבעים קבע כי מעצב הבראץ, קרטר בריאנט, פיתח את הבובות בזמן שעבד במאטל ולקח את הרעיון בסתר ל-MGA.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully