וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יו"ר ועדת הכספים ברשות השנייה - רחל פרימור - פורשת מתפקידה כדירקטורית בנטקס

אופיר בר-זהר

31.12.2008 / 16:16

לנטקס יש חברה בת שזכיינית ערוץ 2, קשת, מחזיקה ב25% ממנה


מאת אופיר בר-זהר ומעיין כהן

חברת הודיעה היום לבורסה כי הדירקטורית רחל פרימור פורשת מתפקידה. להודעה צורף מכתב הפרישה ובו נכתב שפרימור עוזבת את התפקיד מסיבות אישיות. לאחרונה נערכה במשרד התקשורת בדיקה על מנת לברר האם קיים ניגוד עניינים סביב העובדה כי פרימור מחזיקה בשני התפקידים - מחד יו"ר ברשות השנייה, הגוף הרגולטורי המופקד על זכייניות ערוץ 2 ובכללן קשת, ומאידך דירקטורית בחברה אשר 25% ממניות של החברה בת שלה (נטקס ניו-מדיה) מוחזק על ידי קשת.

יש לציין כי פרימור היא זו שהודיעה על כך שהיא דירקטורית בנטקס לאחר כניסתה של קשת לתמונה. פרימור כיהנה כדירקטורית בנטקס מ-2006, קשת הצטרפה לחברה בת ביולי 2008. פרימור מסרה בתגובה כי "מדובר בהחלטה אישית שלי". ממשרד התקשורת טרם נמסרה תגובה.

ביולי 2008 נחתם הסכם בין שידורי קשת וחברת נטקס, הנסחרת בבורסה בת"א, עליו דווח לראשונה במרץ השנה. לפי ההסכם, קשת תשקיע 10 מיליון שקל תמורת 25% בחברה בת של נטקס ישראל. ההשקעה תעשה בדרך של פרסום שירותי נטקס בטלוויזיה במשך שלוש שנים, כאשר קמפיין ראשון כבר עלה לאוויר.

לצורך יישום ההסכם, הקימה נטקס חברה בת חדשה בישראל בשם נטקס ניו מדיה, אליה תועבר הבעלות על אתר האינטרנט של החברה בישראל Netex.co.il וכל הפעילות הקשורה בו. כל יתר פעילויות החברה יישארו בבעלות נטקס, והחברה בת בישראל תקבל זיכיון בלעדי מהחברה לשימוש בטכנולוגיות ומערכות אלו בשוק הישראלי. שווי פעילות נטקס ניו מדיה הוא 40 מיליון שקל. לקשת קיימת אופציה לרכוש, בעוד כשנתיים, 25% נוספים בחברה בת בישראל, תמורת תשלום של 3.56 מיליון דולר במזומן לחברה. נטקס מתמחה בתחום החיפוש והפרסום הממוקד באינטרנט. החברה מדווחת על יותר מ-1.2 מיליון משתמשים שונים בישראל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully