וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בשורה למשקיעים? מיידוף יחשוף היום רשימה מלאה של כל נכסי חברת ההשקעות שלו

נמרוד הלפרן

31.12.2008 / 16:43

הרשימה תוגש לרשות ני"ע בארה"ב בעקבות צו בית משפט, אמר עורך דינו של מיידוף, המואשם בהונאת ענק



ברנרד מיידוף, המואשם בהונאת פונזי בהיקף של 50 מיליארד דולר, יגיש היום לרשות ני"ע בארה"ב (SEC) רשימה מלאה של כל הנכסים של חברת ההשקעות שלו, בהתאם לצו בית המשפט. כך אמר עורך דינו של מיידוף, איירה סורקין.



בית משפט פדרלי הורה למיידוף ב-18 בדצמבר להגיש עד סוף השנה לרשות ני"ע רשימה מפורטת של כל השקעותיו, הלוואותיו, קווי האשראי, החזקותיו בחברות, חשבונות ברוקראז' ואחזקות אחרות. חשיפת נכסי מיידוף עשויה לסייע למשקיעים שאיבדו את כספם בהונאת הענק.



מיידוף בן ה-70, לשעבר יו"ר בורסת נאסד"ק, נעצר מוקדם יותר החודש לאחר שהודה כי חברת ההשקעות שלו היתה הונאת פונזי. במידה שיורשע בעבירות המיוחסות לו, צפוי מיידוף לעונש של עד 10 שנות מאסר וקנס של 5 מיליון דולר.



הקונגרס בארה"ב צפוי לקיים דיון מקיף ראשון על פרשת ההונאה של מיידוף ביום שני הבא, במסגרתו יבקשו המחוקקים לבדוק מדוע לא הצליחה רשות ני"ע בארה"ב (SEC) לחשוף את ההונאה מוקדם יותר. הדיון יתקיים בתת ועדה לשוקי ההון של בית הנבחרים האמריקאי.



שופט בית משפט לפשיטות רגל בניו יורק, בארטון ליפלנד, אישר אתמול העברת 28.1 מיליון דולר מכספי חברת ההשקעות של מיידוף מחשבון החברה בבנק אוף ניו יורק מלון לצורך כיסוי הוצאות הקשורות לפירוק החברה.



אירווינג פקארד, אשר מונה לכונס נכסים של החברה על ידי תאגיד ההגנה על משקיעים בני"ע בארה"ב (SIPC) - גוף ללא מטרות רווח המסייע בפיקוח על הליכי פשיטת רגל של החברה של מיידוף - ביקש מוקדם יותר השבוע מבית המשפט לאשר את העברת הכספים לצורך מימון עלויות פירוק החברה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully