וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעקבות האטה עולמית: נשיא דל וסמנכ"ל השיווק יעזבו כחלק ממהלך הארגון מחדש

רויטרס

31.12.2008 / 16:54

דל תארגן את עסקיה סביב שלוש חטיבות מרכזיות: חברות גדולות, המגזר הציבורי ועסקים קטנים ובינוניים


נשיא וסמנכ"ל הכספים יעזבו את החברה כחלק ממהלך הארגון מחדש של יצרנית המחשבים השנייה בגודלה בעולם, שניצבת בפני ירידה בביקוש בעקבות ההאטה העולמית.

החברה החלה בפיטורים ובהפחת עלויות בניסיון להתמודד עם ההאטה ועם התחרות העזה, וכעת מתכננת לארגן מחדש את עסקיה סביב שלוש חטיבות עסקיות ראשיות - חברות גדולות, המגזר הציבורי ועסקים בגודל קטן עד בינוני.

כחלק מהארגון מחדש, החברה הודיעה כי מייק קנון, נשיא הפעילויות הבינלאומיות, יפרוש מתפקידו ב-31 בינואר, ויוחלף על ידי ג'ף קלרק. סמנכ"ל השיווק מארק ג'רביס גם הוא יפרוש מתפקידו. מחיר מניית דל נפל מתחילת השנה בכמעט 60%, נמוך יותר מביצועי השוק הכללי.

בהודעה שפירסמה החברה, נמסר כי בראש חטיבת החברות הגדולות יעמוד סטיב שוקנברוק, שמשמש כעת כנשיא השירותים הגלובליים וסמנכ"ל המידע. החטיבה הציבורית תתמקד ביישומים טכנולוגיים בתחומים כגון ממשל, חינוך, בריאות וסביבה, ובראשה יעמוד פול בל, המכהן כעת בתפקיד נשיא דל באמריקה. סטיב פליס, המשמש כנשיא דל אסיה-פאסיפיק ויפאן, יעמוד בראש חטיבת העסקים הקטנים והבינוניים.

בחודש שעבר, כאשר דיווחה החברה על רווחיה, הודיעה בל כי מהלך הארגון מחדש הביא לפיטורי 2,200 עובדים מאז הרבעון הקודם. החברה הודיעה כי פיטרה 11,600 עובדים מהרבעון השני בשנה שעברה, להוציא רכישות שביצעה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully