וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ב-2009 נדבר בשניות: חברות הסלולר יחייבו ביחידות זמן של שנייה ולא יעגלו מעלה ביחידות זמן של 12 שניות

בר חיון

31.12.2008 / 18:26

בנוסף יאסר על המפעילות להעלות תעריפים ללקוחותיהם במהלך תקופת ההתחייבות



החל ממחר, חברות הסלולר יחייבו את לקוחותיהם על פי יחידות זמן בנות שנייה אחת במקום עיגול כלפי מעלה ביחידות זמן של 12 שניות. כך לפי תקנות משרד התקשורת, אשר נכנסות ממחר לתוקף. תקנה נוספת שנכנסת לתוקף מחר היא שייאסר על המפעילות להעלות תעריפים במהלך תקופת ההתחייבות.



עד היום רוב מסלולי התעריפים שהציעו מפעילות הסלולר תומחרו לפי מקטעי זמן של 12 שניות. בתחילת 2008 פרטנר היתה הראשונה שהכריזה כי היא מעבירה את כל המסלולים החדשים לתמחור לפי שנייה ואחריה הציעו סלקום ופלאפון תוכניות נוספות בתמחור דומה. אולם, החל ממחר התמחור לפי שנייה יחול על כל לקוחות הסלולר בכל תוכניות התעריפים - חדשות וישנות.



שר התקשורת, אריאל אטיאס אמר כי "עם יישום ההחלטה, תושג אחידות עם אופן הגבייה בטלפוניה הנייחת והבינלאומית. כמו כן, תושג הפשטות והשקיפות בהצגת התעריפים, דבר שיקל על הצרכן בהשוואת תעריפים בין החברות, וישפר את מצבו".



בנוסף, החל ממחר, בקביעת תנאי ההתקשרות מראש בעסקות הכוללות תקופת התחייבות, מפעילי הסלולר יחויבו להציג למנוייהם את תנאי ההתקשרות באופן שיהיו סופיים, ידועים וקבועים מראש לכל תקופת ההתחייבות.



באשר לתעריפי ההתקשרות, אלה ייקבעו ביום ההתקשרות על ידי המפעיל ויהיו אחידים ונקובים בשקלים חדשים למשך כל תקופת ההתחייבות. יחד עם זאת, במהלך תקופת ההתקשרות המפעילות תהיינה רשאיות לספק את שירותיהן למנוים בתעריפים זולים מאלה שנקבעו מראש בהסכם ההתקשרות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully