וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המכירות המקוונות בארה"ב בעונת החגים ירדו ב-3% - לראשונה מאז שנת 2001

רויטרס

31.12.2008 / 19:41

לפי נתוני קומסקור; אפל ואמזון.קום היו בין החברות הבודדות שנהנו מעלייה במספר הגולשים



המכירות המקוונות בארה"ב בעונת החגים הנוכחית ירדו לעומת התקופה המקבילה אשתקד לראשונה מאז שחברת המחקר קומסקור החלה לעקוב אחר נתוני המכירות המקוונות ב-2001. לפי קומסקור, המכירות בין ה-1 בנובמבר ל-23 בדצמבר ירדו ב-3% לעומת השנה הקודמת, והסתכמו ב-25.5 מיליארד דולר - זאת בניגוד לציפיותיה שהמכירות ישמרו על רמתן מלפני שנה.



לדברי קומסקור, אפל ואמזון.קום היו בין החברות הבודדות שנהנו מעלייה במספר הגולשים באתריהן בתקופה. באתריה של אפל ביקרו 35 מיליון גולשים בין ה-1 ל-24 בדצמבר, עלייה של 19% לעומת שנה שעברה. אתריה של אמזון משכו 76.2 מיליון מבקרים באותה תקופה, עלייה של 7% לעומת התקופה המקבילה אשתקד. כמות המבקרים באתר של ענקית הקמעונות וולמארט גדלה ב-4% ל-51.5 מיליון מבקרים.



אתר הקמעונות שזכה לכמות המבקרים הגדולה ביותר היה זה של ענקית המסחר המקוון אי-ביי - 85.4 מיליון איש - אם כי מספר הגולשים שביקר באתר ירד ב-4%. מספר הגולשים באתר קמעונאית האלקטרוניקה פושטת הרגל סירקיט סיטי צנח ב-21% ל-15.5 מיליון מבקרים.



יו"ר קומסקור, ג'יאן פולג'וני, אמר בהודעה שהוציא היום כי השילוב של מיתון ושל העובדה כי השנה היו בעומת החגים חמישה ימי קניות פחות מאשר בשנה הקודמת, הפכו את העונה לקשה במיוחד בעבור הקמעונאים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully