וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אקירוב הפסיד להילטון: אלרוב נדל"ן תשלם 50 מ' ש' לרשת המלונות על ביטול הסכם ניהול המלון בירושלים

נתן שבע

1.1.2009 / 12:24

פסק הבוררות קבע כי ביטול הסכם הניהול בין החברה לבין הילטון - שבוטל במאי 2001 - היה שלא כדין



אלפרד אקירוב הפסיד בפסק הבוררות מול רשת המלונות העולמית הילטון. אלרוב נדל"ן הודיעה היום כי תיאלץ להפריש סך של 50 מיליון שקל על הפסד בבוררות שנמשכה שבע שנים עם רשת המלונות העולמית - לביטול הסכם הניהול שהיה לה במלון מצודת דוד שנקרא הילטון ירושלים.



פסק הבוררות קבע כי ביטול הסכם הניהול בין החברה לבין הילטון, שבוטל במאי 2001 היה שלא כדין, וכפועל יוצא מכך זכאית הילטון לפיצוי בסך של 13 מיליון דולר בצירוף ריבית והוצאות הבוררות בסך של 1.25 מיליון דולר. אלרוב, חברה האם, תפריש בגין זאת סך של 43 מיליון שקל. ההפרשות יירשמו ברבעון הרביעי של 2008.



מלון מצודת דוד ירושלים הוקם לפני 10 שנים על ידי אלרוב וניהול המלון הופקד בידיה של הילטון. אקירוב שלא היה מרוצה מאופן ניהול המלון בידי רשת הילטון הפסיק את הסכם באופן חד צדדי מה שהוביל בסופו של דבר לבוררות שאת תוצאותיה רואים היום.



תחת ניהולה של אלרוב הפך למלון הרווחי ביותר בארץ ולאחד הרווחיים בעולם. המלון ייצר בתשעת החודשים הראשונים של 2008 עודף תפעולי של 50 מיליון שקל ב-2008, על הכנסות של 114 מיליון שקל. הערכה היא כי העודף התפעולי של המלון בשנה כולה יסתכם ב-70 מיליון שקל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully