וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"עופרת יצוקה" הגדיל הטראפיק של אתרי החדשות: ynet גדל ב-26%; נענע10 ב-38.6%

מעיין כהן

1.1.2009 / 14:14

nrg נהנה מצמיחה של 26.7%; וואלה גדל ב-4.3%



כמו מלחמת לבנון השנייה, גם מבצע "עופרת יצוקה" מביא לגידול בטראפיק של אתרי החדשות, שחלקם גדלו בעשרות אחוזים - כך עולה מבדיקת מערכת eRate של חברת InterSight מקבוצת שילוב Millward Brown, שבוצעה לבקשת TheMarker.



מערכת eRate משמשת למדידת פרסום באינטרנט בישראל. במסגרת מדידת כמויות הגולשים באתרים, משקללת המערכת את כמות הגולשים הייחודיים שנחשפו לפרסום בכל אתר ויוצרת ממנו הערכה לכמות הגולשים באתר. הבדיקה בוצעה על-ידי השוואת ממוצע הגלישה לאתרים בימים ראשון-שלישי בשבועיים שקדמו למבצע, לממוצע הגלישה בימים ראשון-שלישי האחרונים.



מהנתונים עולה, כי ynet רשם צמיחה מרשימה של 26.2% בשלושת הימים האלה, וואלה גדל ב-4.3%, נענע10 גדל ב-38.6% ו-nrg נהנה מצמיחה של 26.7%.



באשר לאתר mako, על-פי אותו שקלול המשווה לשבועיים קודמים, לא נרשמה צמיחה, ואפילו ירידה זעירה. אולם ב-eRate מציינים כי בנוגע ל-mako יש לנטרל את "אפקט האח הגדול", כלומר את הירידה בטראפיק בשל סיום תוכנית הריאליטי, וכי בהשוואה לשבוע האחרון, בו האתר כבר היה אמור "לחזור לעצמו", גם הוא רשם גידול נאה של 33%. כזכור, חדשות 2 באינטרנט מופיעות ב-mako ובאתר רשת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully