וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"בנק לאומי תוקע סכין בגב נידר"

רנית נחום-הלוי

2.1.2009 / 6:59

כך נכתב בכתב בקשה שהעבירו בני משפחת רחמין, בעלי השליטה בנידר, לביהמ"ש המחוזי בירושלים



>> "התנהלותו הקיצונית בחומרתה של בנק לאומי בכל הקשור לטיפול ולניהול חשבונות בעלי השליטה וחשבונות החברה גרמה נזקים עצומים ודירדרה את החברה למצבה הנוכחי. הבנק תוקע סכין בגבה ובוחר לממש את הקרקע - ובכך להוציא גזר דין מוות על החברה ועל המבקשים"; כך עולה מכתב בקשה שהגישו היום בני משפחת רחמין, בעלי השליטה בנידר, לביהמ"ש המחוזי בירושלים, באמצעות משרד עו"ד גלעד נרקיס ומיכאל דבורין.

נידר נמצאת זה חמישה חודשים בהליך של הקפאת הליכים. בעלי החברה מבקשים מבית המשפט, בין היתר, לעכב הליכי מימוש נכסים. לטענתם, "הבנק עושה כל שביכולתו כדי לטרפד הסדר נושים סביר והגיוני. החיסלת וגם נישלת, בנק לאומי?".



החברה חייבת לבנק כ-120 מיליון שקל וחובה ליתר הנושים הוא כ-300 מיליון שקל. נאמני החברה הם עו"ד קובי אמסטר ממשרד י. אמסטר ושות' ואמיר ברטוב ממשרד ליפא מאיר ושות'. השבוע הגישו הנאמנים הודעה לביהמ"ש המחוזי בירושלים, לפיה הם מקיימים משא ומתן עם משקיע למכירת נכסי החברה.



מבנק לאומי נמסר בתגובה: "הבקשה שהגישו היום בעלי השליטה של נידר היא חסרת בסיס ונטולת שחר. מדובר בצעד של יאוש מצד בעלי השליטה ובטענות שאינן אמת. הבנק ימסור את התייחסותו לבקשת הסרק הזו בדרך ובמועדים הקבועים בחוק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully