וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כיס פתוח

רינה רוזנברג

2.1.2009 / 6:59

כיס פתוח




ריצ'רד הנטר, מנכ"ל 013 נטוויז'ן



קנייה משתלמת: "חיפשתי במשך שנתיים מגרש לבניית בית ברעננה וביקשתי מהמתווך שימצא לי רחוב שהמחירים בו נמוכים יחסית. לפני שלוש שנים קניתי את המגרש ותוך שנה השווי שלו זינק ב-100%. ידעתי שמחיר המגרש יעלה - אבל חשבתי שזה ייקח חמש שנים".



קנייה מיותרת: "לפני כשלושה חודשים קניתי בהתלהבות מוצר קריוקי לקונסולת משחקי הטלוויזיה wii של נינטנדו. זה עלה לי יותר מ-400 שקל והייתי בטוח שבנותי יאהבו את זה, אבל הן לא גילו שמץ התלהבות והמשחק נותר באריזה - גם לאחר ניסיונות שכנוע".



החנות הכי הכי: ""באנגליה פועל הסופרמרקט הכי יפה בעולם - waitrose. החנות נראית כמו מערה, המחירים רשומים על לוחות גיר, התאורה לא חזקה ואפשר לגלות בכל פעם פינות חדשות ונסתרות. במרכז החנות מעניקים כמה קצבים מקצועיים שיעורי בישול. אני חושב שזה הסופרמרקט הכי יקר באירופה - אבל חוויית הקנייה בו מדהימה".



חווית הקנייה הטובה ביותר: "שופרסל דיל בפתח תקוה. זו חנות חדשה יחסית שמעוצבת בצורה מאוד פונקציונלית: מדפים גבוהים, מקררים תעשייתיים ענקיים, תאורה חזקה מופנית כלפי מטה. המקום מעניק תחושה של שילוב בין מחסן לסופרמרקט נקי ויפה. מעבר לעובדה שכיף לקנות שם - גם המחירים נמוכים".



מוצר/שירות שלא היית מוותר עליו: "מנוי לחדר כושר. אני מבקר כבר 13 שנה בחדר כושר, פעמיים-שלוש בשבוע".



טיפ צרכני לשעות משבר: מוצרים שצורכים באופן קבוע, כדאי לחכות שיוצעו במבצע - ואז לקנות הרבה מהם. מניסיוני, אפשר להוזיל משמעותית את עלויות הקנייה, בעד כ-15%, אם קונים במבצעים בסופרמרקטים וברשתות הפארם. אבל אסור להתפתות לקנות מוצרים במבצע שהם לא חלק מסל הקניות הרגיל, כי בדרך כלל לא עושים בהם שימוש".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully