וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"המצב ייפתר, אנחנו נשארים באשדוד"

רנית נחום-הלוי

2.1.2009 / 6:59

בתנועה



שמות: דודי (38) וליא (37) בן-אור



עיסוקים: דודי יועץ משכנתאות בבנק טפחות, ליא מורה למתמטיקה ואמנות בבית ספר יסודי

מצב משפחתי: נשואים פלוס 3 בנות



איזו דירה אתם מוכרים? "אנו מוכרים דירה בת 3 חדרים בשטח של 80 מ"ר בבניין בן שלוש קומות ברחוב זכריה 7 באשדוד. בדירה שתי גינות - בגודל של 40 מ"ר ו-20 מ"ר. בגינה יש גם מחסן בשטח של 7 מ"ר. רכשנו את הדירה ב-2002, ושיפצנו אותה. במהלך השיפוץ, בין היתר, שברנו וצבענו קירות בצבעי קרם, וניל וירקרק. כך הקמנו בית עם הרבה חיות, צבעוניות וחללים פתוחים.



"בגינה האחורית יש לנו עץ מנגו, מיני תבלינים, עץ אשוח, הרבה פרחים, עציצים ואדניות. היציאה לגינה היא דרך הסלון וחדר השירות".



השכונה: "אנו גרים בשכונה י' בצד המזרחי של אשדוד, הצמודה לדיונות הגדולות. בשכונה מתגוררים עולים רבים מברית המועצות לשעבר. סמוך לבית יש פארק ענקי ובו שטחים פתוחים ומתקנים לילדים. בית החולים שעומדים לבנות בעיר הוא במרחק של כ-100 מטר מהבית בקו אווירי. בשכונה ישנם מוסדות חינוך, שגולת הכותרת שלהם היא מתנ"ס 'הדיונה' השכונתי, שמפורסם בשל הפעילות הענפה הכוללת מופעים, הצגות וחוגים רבים".



תחבורה ומדד הפקקים: "האזור נגיש מאוד מבחינת תחבורה ציבורית למרכז העיר. אנחנו נמצאים במרחק של כ-3 דקות נסיעה ללא פקקים מהיציאה הדרומית מאשדוד, ומשם ניתן לנסוע לכיוון דרום או צפון. בעוד כשנה ייפתח מחלף נוסף ומשך הנסיעה יתקצר".



מחיר מבוקש: 850 אלף שקל.



איך קבעתם את המחיר? "קבענו את המחיר בהתאם למחירי הדירות שנמכרו באחרונה באזור. התייעצנו גם עם משרדי תיווך".



מדוע החלטתם למכור את הדירה דווקא עכשיו? "אנחנו זקוקים לבית גדול יותר. בהתחלה חשבנו להרחיב את הדירה בכיוון הגינה האחורית, אך עקב הסרבול של תהליך קבלת האישורים, הכספים שיש להוציא וכאב הראש שנלווה לכך, אנו חושבים שצעד כזה לא משתלם. חוץ מזה, גם עם ההרחבה לא נוכל להגיע לדירת 5 חדרים".



לאן אתם מתכננים לעבור? "אנחנו רוצים להישאר בשכונה ולכן מחפשים דירות באזור. בדקנו אילו פרויקטים מציעים דירות 4-5.5 חדרים. אנחנו מתכוונים לקנות דירת יד שנייה כי זה יותר בטוח מדירות מקבלן - בדירות יד שנייה ניתן לבדוק את מצב הדירה בפועל, את סביבת המגורים ואף את סוג האוכלוסייה".



האם אתם חוששים מקשיים במכירה בעקבות נפילות הטילים? "אנחנו בטוחים שמדובר במצב חולף, שייפתר בשבועות הקרובים, והאיום יוסר. אנחנו לא מתכוונים לעבור לעיר או שכונה אחרת בגלל זה. בתור הורים אחראיים בוודאי שנבדוק את אמצעי הבטיחות בסביבה, ונעדיף לרכוש בית עם נגישות למקלט ציבורי. נשקול גם לחפש דירה שפונה צפונה, בכיוון הפוך ממסלול הטילים, המגיעים מדרום.



"לדעתנו לא יהיו ירידות משמעותיות במחירי הדירות. הרוב המכריע של המכירות הוא לתושבי העיר, ולכן להערכתנו לא נידרש להוריד מחירים".



האם אתם חוששים מקשיים במכירה בגלל המצב הכלכלי? "אנחנו לא חוששים. אנחנו חיים בפינה קסומה בעיר ומציעים את הדירה במחיר סביר מאוד. אם לא נמצא קונה לדירה, נקדים את רכישת הדירה החדשה למכירת הדירה הישנה".



איפה תגורו בזמן שבין המכירה לרכישת הדירה? "בכוונתנו לבקש פינוי ארוך של עד כשנה. אנחנו רוצים להבטיח יציאה רגועה ומסודרת. אם היינו זוג ללא ילדים היה אפשר לקפוץ להורים, אבל לא במקרה שלנו".



כמה זמן אתם מציעים את הבית למכירה, ואיך? "אנו מציעים את הדירה פחות משבוע. היו המון מתעניינים וכמעט סגרנו עסקה. כרגע אנו במגעים די מתקדמים עם שני רוכשים רציניים. שמנו מודעות ושלט במרפסת, פירסמנו בשני אתרי אינטרנט ושני עיתונים מקומיים, ואנו מעדכנים את החברים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully