וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפניקס התנתה המשך ביטוח דירקטורים בארזים בביטולו במקרה של חדלות פרעון - ושני דירקטורים התפטרו

יובל מעוז

2.1.2009 / 9:31

חברת הביטוח: אם יחול מקרה של אי תשלום של אג"ח או התחייבות אחרת - הביטוח לא יפעל


שני דירקטורים בחברת , הגישו היום מכתבי התפטרות זהים ליו"ר החברה, מאיר גורביץ', בעקבות החריגות שביקשה חברת הביטוח הפניקס לביטוח הדירקטורים של החברה.

חברת הביטוח הפניקס, המבטחת את ארזים בביטוח דירקטורים ונושאי משרה, הודיעה לארזים כי היא מתנה את הארכת פוליסת ביטוח הדירקטורים ונושאי משרה ל-2009 בכך שלפוליסה יתווסף סעיף חריג על פיו הביטוח לא יחול במקרים של אי תשלום של איגרות חוב או כל התחייבות כספית אחרת, לרבות ריבית. בנוסף, הביטוח לא יחול במקרים של הפרת אמות מידה פיננסיות הקשורות עם הסכם הלוואה כלשהו או במקרה של חדלות פירעון או פירוק או כינוס או ניהול מיוחד של החברה.

שני הדירקטורים, אפרים בציה ושרגא גרבינסקי, התפטרו מהדירקטוריון על רקע ההתנייה של פוליסת הביטוח, וכתבו במכתבים זהכים כי יחזרו בהם אם "יניחו דעתם שלחברה קיימת פוליסת ביטוח נושאי משרה ראויה".

הפניקס הודיעה היום בשעות הבוקר לארזים כי הפוליסה מוארכת לתקופה של עשרה ימים בהתאם לתנאי הפוליסה הקיימת, בכפוף להיעדר ידיעה על תביעות או נסיבות העלולות להביא לתביעה נכון ליום ההארכה ובכפוף להעדר שינוי מהותי בסיכון.

ארזים סיימה את הרבעון השלישי של השנה עם הפסד של 68.8 מיליון שקל לעומת הפסד של 73.5 מיליון שקל. בתשעת החודשים הראשונים של השנה רשמה החברה הפסד של 226 מיליון שקל. לארזים שלוש סדרות אג"ח בתשואות של עד 142%.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully