וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אתר הבורסה לני"ע לא פעל 6 שעות: הבורסה: מדובר בתקלה טכנית בלבד - אין קשר להאקרים מוסלמים

שרון שפורר

3.1.2009 / 20:43

ביום שישי בבוקר נפרצו אתרי ynet ואתר הבית של בנק דיסקונט


מאז שעות הצהריים אי אפשר היה להכנס לאתר הבורסה ולצפות בדיווחי חברות. גולשים שניסו להכנס לאתר הקרוי מאיה (מערכת אינטרנט להודעות חברות) - קיבלו הודעת שגיאה.

מהבורסה נמסר בתגובה כי האתר נפל בשל תקלה טכנית שתוקנה, והוא חזר בשעה האחרונה לפעול כסדרו. על פי הבורסה לנפילת האתר לא היה כל קשר לפריצות האקרים מוסלמים לאתרים ישראלים מאז בוקר יום שישי. נזכיר כי ביולי 2008 תקפו את אתר הבורסה האקרים מוסלמים שמנעו מהגולשים להכנס לאתר במשך כשעה והחשש היה כי אתר הבורסה שוב נפל קורבן לפריצה כזו - אך התברר כי מדובר בתקלה טכנית בלבד.

ביום שישי בבוקר נפרצו אתרי ynet ואתר הבית של בנק דיסקונט. גולשים שניסו להיכנס לאתר החדשות באנגלית של קבוצת ידיעות אחרונות הגיעו לעמוד שמודיע כי האתר נפרץ על ידי קבוצת האקרים מוסלמית פרו-פלסטינים. גם דיסקונט הותקף - אך על פי הבנק - האתר הרשמי שלו לא נפרץ. באתר שהסיומת שלו היתה שונה מהסיומת של דיסקונט תחת net.il במקום co.il כיתוב בשפה הערבית, המלווה בצלילים שונים. מבדיקה שערך הבנק הסתבר כי גורמים בלתי מזוהים מחו"ל השתלטו על הנתב, ולכן אתרי חיפוש הפנו בטעות את הגולשים לאתר הפרוץ ולא לאתר הרשמי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully