וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המניה צללה ב-66% ובטופ אימאג' תימחרו מחדש את האופציות

מאת יובל מעוז

4.1.2009 / 7:07

דירקטוריון החברה: התמחור נועד להגביר המוטיווציה של העובדים



>> לאחר שמניית החברה נפלה ב-66% ב-2008, דירקטוריון טופ אימאג' אישר ביצוע תמחור מחדש של האופציות במחיר הקרוב יותר למחיר המניה כיום.

לפי הדירקטוריון, ההחלטה נועדה "להגביר את התמריצים לעובדים ואת המוטיווציה".



הירידות החדות בשוק ההון שנרשמו בשנה האחרונה הביאו לפגיעה לא רק בתיק הנכסים של המשקיעים אלא גם באופציות הניתנות לבכירים בחברות ולעובדים.



טופ אימאג', המפתחת תוכנות לעיבוד ולקליטה של מסמכים בארגון באופן אוטומטי, נתנה לעובדים את האפשרות לוותר על האופציות הקיימות שלהם, הניתנות למימוש במחיר של 3.17 דולרים למניה, ולקבל במקומן אופציות הניתנות למימוש למניות במחיר של 1.3 דולרים למניה. מחיר המימוש החדש אמנם נמוך ב-59% מהמחיר הישן, אך הוא עדיין רחוק ממחיר המניה בשוק - 67 סנט.



עובדי טופ אימאג' מחזיקים כיום ב-1.5 מיליון אופציות, והחברה מציעה להחליפן תמורת 900 אלף אופציות חדשות. עידו שכטר, מנכ"ל טופ אימאג', אמר בעניין כי "כמו שאנו משקיעים בעסקי הליבה שלנו, חשוב לנו להשקיע באופן דומה בצוות העובדים שלנו".



טופ אימאג' נסחרת בתל אביב ובניו יורק לפי שווי שוק של 6 מיליון דולר. החברה סיימה את הרבעון השלישי של השנה בהפסד של מיליון דולר, לעומת הפסד של 2 מיליון דולר ברבעון המקביל אשתקד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully