וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גיל בנימיני מונה לסמנכ"ל הכספים של וואלה!; אודי וינטראוב מסיים תפקידו כמנכ"ל One1

עידו סולומון

4.1.2009 / 13:11

יוסי פיקל מונה למנהל הפעילות העסקית והמכירות ב-EMC מערב אירופה ו-MEA ■ יצחק שטיינר נבחר ליו"ר הסתדרות ההנדסאים ■ ביאטריס וייס מונתה למנהלת תחום פתרונות איחסון HP בחברת ויז'ואל ■ יורם אהרון מונה למנכ"ל סניף מג'יק ישראל ■ אייל גן-מור


גיל בנימיני מונה לסמנכ"ל הכספים של וואלה!



גיל בנימיני מונה לסמנכ"ל הכספים של וואלה!. מחליף בתפקידו את בן פלדמן שכיהן בתפקיד בשנה וחצי האחרונות. בשלוש השנים האחרונות כיהן בנימיני כסמנכ"ל הכספים של חברת אקסנט טכנולוגיות (Exent). קודם לכן שימש כחשב קבוצת טקנומטיקס טכנולוגיות, בעת שנסחרה בנאסד"ק, וכן מילא תפקידים שונים במחלקה המקצועית של קסלמן וקסלמן (PwC). בנוסף, משמש בנימיני כמרצה בבית הספר למנהל עסקים של הפקולטה לניהול באוניברסיטת תל-אביב. בנימיני הינו רואה חשבון מוסמך ובעל תואר שני במנהל עסקים ותואר ראשון בחשבונאות, כלכלה וסטטיסטיקה וחקר ביצועים מאוניברסיטת תל-אביב.

אודי זיו מונה ליו"ר אודיסי

אודי זיו מונה ליו"ר אודיסי, העוסקת בפתרונות תוכנה של בינה שיווקית בנקודת המכירה. בין השנים 2001 עד 2007, כיהן זיו במספר משרות בכירות ב-SAP AG. בתפקידיו האחרונים כיהן כמנהל כללי של יחידת פתרונות הטכנולוגיה והמוצרים לעסקית קטנים, מנכ"ל מעבדות SAP בישראל, סגן נשיא האחראי למחקר ופיתוח של מוצר הפורטל של SAP, ועוד. טרם הצטרפותו ל-SAP, הקים זיו יחד עם שי אגסי וראובן אגסי את TopTier, חברה לפורטלים ארגוניים ועמד גם בראש פעילויות המחקר והפיתוח העולמיות של החברה.

יוסי פיקל מונה למנהל הפעילות העסקית והמכירות ב- EMC מערב אירופה ו-MEA



יוסי פיקל מונה למנהל הפעילות העסקית והמכירות של מוצרי Iomega ב-EMC העולמית, במערב אירופה ובאזור ה-MEA, אזור הכולל את המדינות צרפת, פורטוגל, ספרד, יוון, טורקיה, המזרח התיכון ואפריקה. פיקל הקים את הסניף הישראלי של EMC בשנת 1996 ושימש כמנהלו עד שנת 1999 בה מונה למנהל אזורי ואחראי על המדינות ישראל, טורקיה, יוון ודרום אפריקה. משנת 2005 ועד 2009, ניהל פיקל את מדינות החלק המזרחי של המזרח התיכון, בהן ישראל, טורקיה ויוון.

אייל גן-מור, סמנכ"ל הקריאייטיב של חברת האינטראקטיב twisted הצטרף כשותף בחברה

אייל גן-מור, סמנכ"ל הקריאייטיב של חברת האינטראקטיב twisted המתמחה בשיווק שיחה ותוכן גולשים באינטרנט, הצטרף כשותף בחברה. גן-מור יצטרף לשני השותפים מייסדי החברה והמנכל"ים המשותפים - אלון מוליאן וקרן פרידמן. גן-מור מונה לסמנכ"ל הקריאטייב של twisted בינואר 2008. בעבר כיהן כסמנכ"ל השיווק של אתר JerusalemOnline, סופרווייזר במשרד הפרסום בר-להבי-קורן ולאחר מכן כקריאייטיב פלנר של המשרד. גן-מור בעל תואר שני במנהל עסקים M.B.A של בית הספר למנהל עסקים באוניברסיטת תל אביב.

יצחק שטיינר נבחר ליו"ר הסתדרות ההנדסאים



יצחק שטיינר נבחר ליו"ר הסתדרות ההנדסאים. כיהן עד כה כמ"מ יו"ר הסתדרות ההנדסאים, יו"ר ועד עובדים ברפא"ל במשך כ-20 שנה וכ-12 שנה כיו"ר חטיבת השירות הציבורי בהסתדרות ההנדסאים. שטיינר יחליף את שלמה שני, אשר כיהן משנת 1989 ועד היום כיו"ר הסתדרות ההנדסאים.

ביאטריס וייס מונתה למנהלת תחום פתרונות איחסון HP בחברת ויז'ואל

ביאטריס וייס מונתה למנהלת תחום פתרונות אחסון HP בחברת ההפצה ויז'ואל. לווייס ניסיון של למעלה 9 שנים בתחום החומרה וכשנתיים בניהול בתחום האחסון והגבוי בחברות הפצה. לווייס תואר ראשון במנהל עסקים.

יורם אהרון מונה למנכ"ל סניף מג'יק ישראל



יורם אהרון מונה למנכ"ל סניף מג'יק ישראל. יחליף את אודי ארטל, ששימש בתפקיד חמש שנים ועובר לתפקיד בכיר במטה החברה האם. אהרון שימש בתפקידו האחרון כמנהל אגף השירותים הטכנולוגיים ב- IBM Global Services. לפני כן שימש כסמנכ"ל מכירות בחברת נטקום. לאהרון תואר ראשון בחשבונאות ומנהל עסקים מהמכללה למנהל.

אודי וינטראוב מסיים תפקידו כמנכ"ל One1



אודי וינטראוב שכיהן כמנכ"ל One1 טכנולוגיות תוכנה בשלוש השנים האחרונות, מסיים את תפקידו בחברה. וינטראוב בוחן מספר חלופות להצטרף כמנהל וכבעל מניות לחברות בתחומי ה-IT וההיי-טק.

ניצן ספיר, יו"ר One1, אמר כי הוא מודה לאודי וינטראוב על השנים בהן ניהל והוביל את One1, ואמר כי אודי משאיר תשתית ניהולית ותפעולית כראוי לחברה בצמרת חברות טכנולוגיית המידע בישראל. ספיר הוסיף: "בכוונתי להמליץ לדירקטוריון One1 לפנות לעדי אייל, מייסד ובעל השליטה בחברה, לקחת על עצמו את תפקיד המנכ"ל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully