וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הגרדיאן": פויו זבלודוביץ' מסייע לארגון התומך בסיקור אוהד של המבצע בעזה

מאת מיכאל רוכוורגר

5.1.2009 / 7:30

העיתון הבריטי טוען שפויו זבלודוביץ' תרם 10 מיליון שקל ללובי פרו ישראלי בלונדון, שמסייע בסיקור אוהד של פעולת צה"ל בעזה



>> המיליארדר היהודי פויו זבלודוביץ' תרם כ-10 מיליון שקל ב-2006-2007 לארגון Bicom, לובי בריטי פרו ישראלי, שתומך בסיקור אוהד של פעילות צה"ל בעזה - כך מדווח עיתון "הגרדיאן".

לפי "הגרדיאן", הלובי מסייע בין היתר בקבלת עדכונים שוטפים מהנעשה בשטח מבכירים בצה"ל. "הגרדיאן" מציין כי ב-Bicom סירבו למסור פרטים לגבי פעולותיהם בנוגע ללחימה בעזה.



ארגון Bicom הוקם ב-2001. לורנה פיצסימונס (Lorna Fitzsimons) משמשת כמנכ"לית שלו. הארגון מעסיק כ-20 עובדים והמטה שלו ממוקם בלונדון בקרבת אוקספורד סטריט.



על פי הערכות בבריטניה, זבלודוביץ' (55), שנולד בפינלנד ומתגורר בצפון לונדון בשכונת היוקרה המפסטד, משמש כיו"ר וכדמות הדומיננטית בארגון.



בשנה שעברה דורג זבלדוביץ' בידי "סאנדיי טיימס" במקום ה-31 מבין עשירי בריטניה עם הון אישי מוערך של 2 מיליארד ליש"ט. עסקיו חובקי העולם של זבלודוביץ' מרוכזים תחת קבוצת טמרס, שבסיסה בליכטנשטיין. היא פועלת בתחומי הנדל"ן, מלונאות והשקעות בקרנות השקעה פרטיות (פרייווט אקוויטי) בארה"ב, בריטניה, ישראל וגרמניה. את הפעילות בישראל של טמרס מנהלת יודפת הראל.



לפני כשבועיים סיכמה טמרס נדל"ן שבשליטת זבלודוביץ' עם חברת בריטיש ישראל של ליאו נואי על מיזוגה לתוך בריטיש ישראל. זאת, תמורת הקצאה של 16.6% ממניות בריטיש ישראל לטמרס, מזומנים בסך 170 מיליון שקל וזכות מינוי דירקטור ויו"ר בבריטיש ישראל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully