וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האייפון 3G נפרץ. אבל לא לכולם

עודד ירון

5.1.2009 / 8:10

ביומה הראשון של 2009 חיכתה לחובבי המכשיר של אפל מתנה - תוכנה חדשה לפריצה אך משתמשים רבים נתקלים בבעיות



תוכנה חדשה המאפשרת לפרוץ את האייפון 3G יצאה בסוף השבוע. אולם, מתגובות משתמשים מרחבי העולם מתברר כי התוכנה שנקראת yellowsn0w, נתקלת בבעיות שונות ומשונות בשימוש בחברות סלולריות ברחבי העולם.



בדומה לגירסה הקודמת של התוכנה, היא נועדה לאפשר להשתמש במכשיר החדש מבלי להתחייב לחברות עימן חתמה אפל על הסכמי בלעדיות, כמו AT&T בארה"ב. המפתחים, Dev-Team ציינו שמדובר בגירסת בטא של התוכנה, אולם זה לא מנע מרבים מהמשתמשים להתרעם על כך שאינה פועלת. בינתיים הם הספיקו לשחרר עוד שתי גירסאות נוספות של התוכנה.



בעקבות הצטברות הדיווחים, הם ביקשו מכל מי שמתקין את התוכנה לדווח אם ההתקנה צלחה או לא, כאן. את הדיווחים ריכזו ברשימה המחולקת לפי מדינות וספקיות. נראה שבינתיים רוב הדיווחים מישראל ברשימה היו חיוביים. אבל, היו גם דיווחים על כשלונות.



ההתקנה פשוטה למדי, והיא מצריכה להתקין קודם כל את גירסת 2.2 של ה-Firmware. את התוכנה אמורים להוריד מ-כאן, אם לא הולכים לאיבוד בחיפוש אחריה. הסבר מפורט וגרפי אפשר למצוא ב-CrunchGear. וב-pcworld בדקו אילו שיטות עובדות הכי טוב.



אם לא די בבעיות הטכניות, בבלוג של DEV TEAM מדווחים גם כי יזם בריטי זריז מיהר להציע למכירה את אותה תוכנה שהם מציעים בחינם, בניגוד לרצונם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully