וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טופ אימאג' ממנה את ליאור לורי לדירקטוריון החברה במקומה של אליזה שרון

שמואל שוסטר

5.1.2009 / 16:29

לורי משמשת כמנכ"ל של ליאור לורי אפליקציות מחשבים בע"מ ושולטת גם בחברת ארומה ניהול שירותים בע"מ


, המפתחת תוכנות לעיבוד ולקליטה של מסמכים בארגון באופן אוטומטי, תמנה את ליאור לורי לדירקטורית בחברה, במקומה של אליזה שרון שתעזוב את הדירקטוריון. לורי משמשת כמנכ"ל של ליאור לורי אפליקציות מחשבים בע"מ ושולטת גם בחברת ארומה ניהול שירותים בע"מ. במהלך 10 השנים האחרונות, עסקה לורי בייעוץ לחברות בתחום טכנולוגיות המידע, יישום אפליקציות סלולריות, אינטרנט, ניהול קשרי לקוחות וטלפוניה וניהול תהליכים אוטומטיים על גבי האינטרנט.

בשבוע שעבר הודיעה טופ אימאג' כי תתמחר מחדש את האופציות לעובדי החברה. דירקטוריון החברה אישר ביצוע תמחור מחדש של האופציות במחיר קרוב יותר למחיר המניה כיום כדי "להגביר את התמריצים והמוטיווציה של העובדים", זאת לאחר שמניית החברה נפלה ב-66% בשנת 2008. טופ אימאג', תיתן לעובדים את האפשרות לוותר על האופציות הקיימות שלהם, הניתנות למימוש במחיר של 3.17 דולר למניה, ולקבל במקומן אופציות הניתנות למימוש למניות במחיר של 1.3 דולר למניה. מחיר המימוש החדש אמנם גבוה פי 2.4 מהמחיר הישן, אך רחוק ממחיר המניה בשוק, העומד כיום על 67 סנט למניה.

טופ אימאג', נסחרת בתל אביב ובניו יורק, סיימה את הרבעון השלישי של השנה בהפסד של מיליון דולר לעומת הפסד של 2 מיליון דולר ברבעון המקביל. הכנסות החברה צמחו ל-4.2 מיליון דולר לעומת 2.9 מיליון דולר ברבעון המקביל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully