וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מטאלינק משכה מחצית מהלוואה של 4.5 מיליון דולר שהובטחה לה על ידי משקיע מוסדי

שמואל שוסטר

5.1.2009 / 22:10

ההלוואה נושאת ריבית של 10% לשנה; את המחצית השנייה תוכל למשוך עד ל-30 ביוני 2009


לוותה 2.25 מיליון דולר ממשקיע מוסדי. ספקית הפתרונות לתקשורת בפס רחב, משכה מחצית מהלוואה לזמן קצר, שהובטחה לה על ידי המשקיע. החברה לא מסרה את זהותו של הגוף המלווה, אך מסרה כי על פי תנאי ההסכם תוכל למשוך את המחצית השנייה של ההלוואה עד ל-30 ביוני 2009, בתנאי שתעמוד בתנאי סף שהוסכמו בין הצדדים.

השנה האחרונה לא היתה קלה עבור מטאלינק. ב-12 החודשים האחרונים קרסה מנייתה ב-97%. באחרונה, נקטה החברה בצעדי התייעלות ופיטרה עובדים בכדי לחסוך במזומנים. מטאלינק נמצאת מזה זמן מה במצוקת מזומנים, כאשר החברה מנסה לגייס 25 מיליון דולר בשוק הפתוח, ולמעשה מחפשת קונה לחברה או שותף אסטרטגי. במקביל לפרסום הדו"חות לרבעון השני של 2008, הודיעה מטאלינק כי קיבלה הלוואה של 8 מיליון דולר שתספק לה מעט חמצן לתקופה הקרובה לפחות עד שתמצא החברה שותף אסטרטגי או תימכר.

על פי ההסכם, תקבל החברה הלוואה בגובה 8 מיליון דולר, בריבית שנתית של 10%, ממשקיע מוסדי. ההלוואה תוחזר שנה אחרי חתימת ההסכם כאשר 3.5 מיליון דולר מתוכם קיבלה החברה באופן מיידי ועוד 4.5 מיליון דולר הובטחו לחברה כאשר היא תבחר לקבלם. כעת כאמור הודיעה החברה כי משכה מחצית מהסכום.

בעקבות ההודעה, מזנקת מניית מטאלינק ב-30% והיא נסחרת במחיר של 13 סנט, המשקף לחברה שווי של 3.2 מיליון דולר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully