וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מה חדש?

שלומי עמיצור

6.1.2009 / 6:58

מה חדש?




Samsung Omnia (SGH-i900)



ציון: 8.5



אומניה (Omnia), מכשיר הדגל של סמסונג בתחום הסמארטפונים בעלי מסך מגע, יושק היום בסלקום ובהמשך החודש גם בפרטנר ובפלאפון וצפוי להיות, כהגדרת החברה, מכשיר All-in-one. ואכן, רק מעט פונקציות לא כלולות במפרט שלו. החל במעבד חזק, אחסון גדול של 8 ג'יגה בייט ותמיכה בכרטיס זיכרון של עד 8 ג'יגה-בייט ומסך מגע בגודל 3.2 אינץ', וכלה ביכולות מולטימדיה, מצלמות לצילום סטילס ושיחות וידיאו, תקשורת אלחוטית, בלוטות' סטריאופוני, מקלט GPS, יציאת טלוויזיה, ומקש מגע אופטי שמשמש כעכבר.



בעד: מסך מגע גדול, נפח זיכרון פנימי נדיב וחריץ הרחבה, איכות שמע מצוינת וווליום גבוה, מקלט GPS מובנה, דפדפן Opera נוח לשימוש וגלישה מהירה. בנוסף, המכשיר נאמן להבטחתו ש"הכל באחד" - מדובר במכשיר מולטימדיה מתקדם הכולל תוכנות רבות, כמו מצלמת 5 מגה-פיקסל, תוכנת רדיו טובה, חבילת תוכנות אופיס, תוכנת מסנג'ר, תוכנה לסריקת כרטיסי ביקור ותוכנת המפות של גוגל.



נגד: למרות המעבד המהיר של המכשיר, ביצועיו סובלים מאטיות כללית מתסכלת.



בנוסף, המסך לא מלהיב ודוהה באור יום; הסטיילוס (עט למסך מגע) שמצורף למכשיר אינו נוח; ואיכות השמע באוזניות המצורפות בינונית.



שורה תחתונה: אומניה הוא טלפון מרשים ומתקדם שנאמן להצהרת יוצריו כי הוא מכשיר All-in-one אמיתי. עם זאת, פעולתו האטית פוגמת בחווית השימוש.



מחיר: בסלקום - 3,816 שקל ב-36 תשלומים. בדיבור מעל 150 שקל בחודש, יירד המחיר ל-2,484 שקל ובדיבור מעל 369 שקל בחודש - זיכוי מלא על המכשיר.



Asus N10E



ציון:8.9



אחרי שפחות או יותר המציאה את המחשבים האולטרה-ניידים, משיקה אסוס סדרת מחשבים חדשה בשם N10, המציעה את אותה ניידות גבוהה של מחשבי Eee, אך מוסיפה שיפורים, כמו מסך מעט גדול יותר וכונן קשיח בנפח מורחב.



N10E הוא מהמחשבים הגדולים בקטגוריית האולטרה-ניידים. עוביו 3.71 ס"מ ומשקלו 1.4 ק"ג, אך הוא עדיין קל לעומת רוב המחשבים הניידים הרגילים.



בעד: המחשב מצויד במנגנון שליטה על ביצועיו, ובכך מאפשר לחסוך בצריכת החשמל. המקלדת שלו נוחה וחווית השימוש בה דומה למקלדת בגדול מלא. המסך, בגודל 10.2 אינץ', מציג תמונה חדה גם בעבודה בחוץ. המחשב מצויד במערכת ההפעלה המשנית ExpressGate. בנוסף, יש לו רמקולים מוצלחים, חיי סוללה טובים, הוא שקט ואינו מתחמם, מצויד בסט תוכנות עשיר וכולל כונן אופטי חיצוני.



נגד: קצת גדול בשביל מחשב אולטרה-נייד ומיקומי החיבורים לא אידיאליים. מקשי העכבר נוקשים ורעשניים ומיקום הרמקולים פוגע באיכות הקול.



שורה תחתונה: N10E משלב את הטוב שבאולטרה-ניידים ובניידים הרגילים. למי שלא מחפש דווקא את הדגם הקטן והקל ביותר, הוא בהחלט מומלץ.



מחיר: 3,099 שקל



-



הכותב הוא סגן עורך אתר WiseBuy.co.il, המסייע בקבלת החלטות קנייה באמצעות מדריכי קנייה, סקירות מוצרים והשוואת מחירים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully