וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רדבול חתמה על הסכם הפצה עם דובק - שמפיצה גם את המתחרה בלו

מאת עדי דברת

6.1.2009 / 6:58

רדבול ביצעה בשנים האחרונות שינויים רבים במערך ההפצה, שגרמו לקריסה בנתח השוק שלה



>> שינויים במערך ההפצה של רדבול: חברת דובק חתמה על הסכם הפצה עם רדבול ישראל להפצת המשקה ליותר מ-10 אלף נקודות מכירה פרטיות - כך נודע ל-TheMarker.



החברה תשווק את רדבול בפיצוציות ובנקודות הפרטיות, לצד חברת דיפלומט המפיצה את רדבול ברשתות השיווק ובקרב סיטונאי המשקאות.

באחרונה חתמה דובק גם על הסכם הפצה עם חברת בני פאוזי שמשום, שבמסגרתו מפיצה החברה את משקה האנרגיה החדש בלו (BLU) שבבעלות שמשום. ברדבול אמרו אתמול ל-TheMarker כי אינם רואים בעיה בכך שדובק תפיץ את שני המשקאות המתחרים, מכיוון שלשניהם מיצוב שונה ורמת מחיר שונה.



רדבול החליפה בשנים האחרונות כמה ידיים בתחום ההפצה, ועקב כך איבדה נתחי שוק - מנתח של יותר מ-90% משוק משקאות האנרגיה ב-2003, הידרדרה החברה ל-17% בלבד (לפי סטורנקסט). עד מאי 2007 שווקה רדבול על ידי תימקו בירה, אך סכסוך עם החברה הביא לכך שבמשך כמה חודשים מוצרי רדבול לא היו על המדפים. בתי העסק שנותרו בלי המוצר החלו למכור משקאות אנרגיה מתחרים, כשהגדול ביניהם הוא XL.



פחיות רדבול חזרו לשוק לאחר כמה חודשים, כשהחברה חתמה על חוזה הפצה עם חברת סידס. במארס 2008 החליטה רדבול העולמית לפתוח חברה בת בישראל עם מטה שיווק, מחלקת מכירות והפצה עצמאית, ובתחילת ספטמבר הפסיקה לעבוד עם חברת סידס.



אריאל בלידשטיין, ראש אגף שיווק ומכירות בדובק: "זהו מהלך שנותן ביטוי למעמדה של חברת דובק כאחת החברות המובילות בישראל בתחום ההפצה". מרדבול נמסר: "דובק תשווק את רדבול בפיצוציות ובנקודות הפרטיות לצדה של חברת דיפלומט".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully