וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תרו דוחה את הצעת הפשרה של סאן בנוגע לרכישת החברה

שמואל שוסטר

6.1.2009 / 6:58



>> בתגובה לטענותיה של סאן בסוף השבוע שעבר על סירובה של תרו להתייחס להצעותיה, פותחת יצרנית התרופות הישראלית חזית משלה. במכתב ששוגר לדיליפ שאנגווי, יו"ר סאן ההודית, דוחה בארי לויט, יו"ר תרו, את הצעותיה של סאן לפשרה, ותוקף אותה על "ההפרה החד צדדית של ההסכם, שעל פיו כל השיחות וההצעות לפשרה יהיו חסויות".

בנוסף מציע לויט הצעה יצירתית, ולפיה תקיים החברה הצבעה בקרב בעלי המניות, שבה יצביעו לטובת או נגד מיזוג, בהתאם למחיר שייקבע בידי סאן. לדבריו, "בכך תהיה לסאן היכולת להראות למחזיקי המניות באופן ישיר מדוע המחיר המוצע הוא אכן הוגן, בעוד הדירקטוריון יוכל להסביר את התנגדותו להצעה".



על פי הצעת לויט, אם הצעתה של סאן תקבל את התמיכה המספקת לצורך אישור הצעת מיזוג לפי החוק הישראלי, תתקשר תרו מיידית בהסכם המיזוג עם סאן לפי המחיר שיינקב בידי סאן בהצבעת בעלי המניות. אם, מצד שני, בעלי המניות של תרו ידחו את המחיר שיוצע בידי סאן בעבור המיזוג, סאן תחתום על הסכם שבו היא תתחייב לא לעשות כל פעולה לשינוי אחזקותיה בחברה במשך תקופה של שלוש שנים. "זאת, במטרה לאפשר לתרו הזדמנות הוגנת לקבל את הערך הראוי שדירקטוריון החברה רואה בה, ללא הפרעות הנובעות מחוסר ההסכמה הנוכחי שלנו", מציין לויט.



בתגובה למכתבו של לויט מסרה סאן: "בית המשפט העליון העלה את ההצעה כי הצדדים יבחנו הסדר לפיו סאן תעלה את המחיר שהיא מוכנה להציע לבעלי מניות המיעוט. לפי מכתבה, תרו אינה מוכנה כלל לנהל מו"מ במתווה זה. לויט מתעלם מניגוד עניינים שבו הוא מצוי, ומוביל את סירובה של תרו להצעת בית המשפט. לויט לא הודיע כלל על מוכנותו לנהל מו"מ על בסיס המתווה של בית המשפט, דבר המשרת את תועלתו האישית ולא את טובת בעלי מניות המיעוט".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully