וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרגולטורים בחנו את החברה של מיידוף לפחות 8 פעמים ב-16 השנים האחרונות

רויטרס

6.1.2009 / 6:58

לפי "וול סטריט ג'ורנל", החברה עוררה את חשדות החוקרים - אך הם לא גילו את ההונאה



>> ברנרד ל. מיידוף סקיוריטיז, חברת ההשקעות של ברנרד מיידוף שהואשם בהונאת פונזי בהיקף של 50 מיליארד דולר, נבדקה בידי הרשות לניירות ערך בארה"ב (SEC) ורגולטורים נוספים לפחות 8 פעמים ב-16 השנים האחרונות. בכמה פעמים התעוררו אצל החוקרים חשדות בנוגע לחברה, דיווח העיתון "וול סטריט ג'ורנל".

חוקרי ה-SEC בחנו את החברה של מיידוף בעקבות הודעות דואר אלקטרוני שקיבלו מקרן גידור בניו יורק, שכינתה את עסקיו של מיידוף "מאוד לא רגילים", לפי העיתון. הרשות הרגולטורית לתעשיית הפיננסים, גוף המפקח על חברות ברוקראז' בארה"ב, דיווחה ב-2007 כי "נדמה כי לחלקים מהחברה כלל אין לקוחות".



מיידוף עצמו היה מושא לחקירות ה-SEC לפחות פעמיים, לפי "וול סטריט ג'ורנל", אך הרגולטורים מעולם לא התקרבו לחשיפת הונאת הפונזי, שיום מעריכים כי החלה בשנות ה-70 של המאה הקודמת. סוכנות הידיעות רויטרס דיווחה כי לא הצליחה להשיג נציגים מה-SEC לקבלת תגובה.



כישלונם של גופי הפיקוח בחשיפת הונאת הפונזי של מיידוף יעמדו במרכז דיון בקונגרס, שיבחן כיצד נמשכה ההונאה במשך שנים כה רבות ללא מפריע. בין העדים העיקריים בדיון יהיו המפקח הכללי של ה-SEC, דיוויד קוטס, ויו"ר ה-SEC כריסטופר קוקס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully