וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איל פאר מונה למנהל עסקיו של אלי עזור

איילה צורף

6.1.2009 / 12:29

פאר, שימש עד באחרונה כסמנכ"ל המסחרי של עיתון "הארץ"



איל פאר, מי ששימש עד באחרונה כסמנכ"ל המסחרי של עיתון "הארץ", יעבור לנהל את עסקיו של איש העסקים אלי עזור. בחלק מהחברות ישמש פאר כדירקטור. לפי הערכות, ההיקף השנתי של עסקיו של עזור הוא כ-300 מיליון שקל בשנה.



עסקי המדיה והפרסום של עזור כוללים את זכיינית שידורי הספורט צ'רלטון (שבה הוא שותף עם פיני זהבי), תחנות הרדיו: רדיו ללא הפסקה (103 FM) ורדיו 99FM שרכש מארקדי גאידמק, שבהן הוא שותף עם דודי ויסמן ואמנון דיק. עזור אף הוא שותף בתחנת רדיו צפון.



בשבוע שעבר רכש עזור את חברת שילוט החוצות מקסימדיה מידי ניוז קורפ. מקסימדיה עם חברת מרקעי תקשורת, השייכת אף היא לעזור, מחזיקות יחד ביותר מ-60% משוק שילוט החוצות בישראל (לא כולל שילוט קירות).



נכסי מדיה נוספים של עזור הם העיתון "ג'רוזלם פוסט", רשת המקומונים בשם "המקומון" המופצת בתל אביב, רמת גן, פתח תקוה וערים נוספות, וכן בית הדפוס שמעניק שירותים חיצוניים, בהם גם שירותי דפוס, לשלדון אדלסון. גם החינמון ישראלי "פוסט", שייך לעזור (יחד עם ויסמן), וכן העיתון בשפה הרוסית "נובוסטי".



פאר, 38, ימונה למנהל בפועל של חלק גדול מעסקים אלה. הוא החל את דרכו ברשת שוקן ב-1996 כמנהל ההפצה של רשת המקומונים. ב-2004, במקביל למינויו של יוסי ורשבסקי למנכ"ל העיתון, מונה פאר לתפקיד הסמנכ"ל המסחרי של "הארץ" והיה בין מקימי העיתון הכלכלי היומי של TheMarker. תחת ניהולו של פאר עלו ההכנסות מפרסום ב"הארץ" ב-44%, וזאת בניגוד למגמה הכללית בישראל ובעולם של ירידה בנפח הפרסום בעיתונות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully