וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המפרק הזמני של משמר: בעלי החברה עושים הכול כדי למכור נכסי חברה נוספת שבבעלותם

הילה רז

6.1.2009 / 14:23

באמצעות החברה נוספת, טוען המפרק, ניסו השניים להבריח נכסים ששייכים לחברת משמר



השופטת ורדה אלשיך, בבית המשפט המחוזי בתל אביב, הורתה היום לבעלים לשעבר של חברת כוח האדם משמר, יוסף ליאב ובנו, שוע, להגיב בתור 12 שעות לטענות המפרק הזמני שמונה למשמר, עו"ד רמי קוגן. לטענת המפרק השניים עושים כל שביכולתם למכור את הפעילות העסקית ונכסיה של חברה נוספת שבבעלותם. באמצעות החברה נוספת, טוען המפרק, ניסו השניים להבריח נכסים ששייכים לחברת משמר.



השופטת אלשיך מציינת בהחלטתה כי לאחר שקראה את בקשת המפרק עולה כי ליאב ובנו פועלים לכאורה בניגוד גמור לצו שנתנה השופטת לפני כחודש וחצי. השופטת הבהירה כי "הפרת הצו וניסיון לעוקפו הינן פעולות חמורות שקיימות בדין סנקציות קשות ביותר".



בבקשה בהולה שהגיש המפרק היום מציין עו"ד קוגן כי נודע לו באמצעות לקוח אחר שהוא מייצג, בעלים של חברה רויאל קליין שעוסקת במתן שירותי אחזקה וניקיון, כי ליאב ובנו הציעו לבעלי החברה לרכוש את הנכסים ופעילותה העסקית של חברת משמר יבוא, שיווק והפצת ציוד טכני העוסקת ביבוא מוצרי ניקיון. מהבקשה עולה כי יוסף ליאב נפגש עם בעליה של רויאל קליין והציע לו לרכוש את נכסי החברה באופן שיטעה את בית המשפט. עוד טוען המפרק כי בתחילת השבוע נערכה פגישה בין הצדדים בה הציע בעלי רויאל קליין 3.75 מיליון שקל בעבור רכישת החברה.



המפרק הזמני של חברת כוח אדם משמר שקרסה לפני כחודשיים, תוך שהיא מותירה 800 עובדים מפוטרים הגיש לפני כחודש וחצי בקשה לבית המשפט המחוזי בתל אביב, להורות לגופים החייבים כסף לחברה לשלם את חובם. במסגרת הבקשה מוזכרים 67 גופים בהם הועסקו עובדי משמר המפוטרים ונותרו חייבים כספים לחברה.



המפרק הזמני, עו"ד רמי קוגן, מונה לבקשת כ-60 עובדי משמר לשעבר, שהגישו בקשת פירוק לחברה, לאחר שלא קיבלו את שכרם וזכויות סוציאליות נילוות. לטענת העובדים כלל חובותיה של משמר עומד על כ-6 מיליון שקל, מתוכם כ-3 מיליון שקל לעובדי החברה לשעבר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully