וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אאודי מתחילה בשיווק רכב השטח הקומפקטי - ה-Q5; שברולט משיקה את הטרווארס - רכב כביש-שביל גדול

דניאל שמיל

6.1.2009 / 14:57

המחיר לגרסה הבסיסית של האאודי הוא 293 אלף שקל; מחיר הטרווארס מתחיל ברבע מיליון שקל


צ'מפיון מוטורס, יבואנית אאודי, מתחילה בשיווק ה-Q5, רכב השטח הקומפקטי של החברה. המכונית תגיע לישראל עם מנוע 2.0 ליטר מוגדש טורבו (TFSI) בהספק של 211 כ"ס. המחיר לגרסה הבסיסית הוא 292,700 שקל, מחיר דומה לזה של ה-A4. ברמת איבזור זו, ה-Q5 כולל גג שמש, חיישני חנייה ומערכת קול עם שמונה רמקולים. דגם ברמת גימור גבוהה יותר, לקאשרי, עולה 332,600 שקל, וכולל גם מושבי עור מתכווננים חשמלית, פנסי קסנון ובקרת אקלים.

במחצית השנה תגיע גם גרסת 3.2 ליטר עם 270 כ"ס. מחירה יהיה 344 אלף שקל ברמת הגימור הבסיסית, ו-400 אלף שקל לגרסת הלקאשרי המאובזרת יותר. ל-Q5 יצטרפו בקרוב וולוו XC60, ב.מ.וו X1, אינפיניטי EX37 ומרצדס GLK בקבוצת רכבי השטח הקומפקטיים-יוקרתיים..



שברולט משיקה את הטרווארס - המחיר מתחיל ברבע מיליון שקל

UMI, יבואנית שברולט, משיקה היום בישראל מיניוואן חדש בשם טראוורס. בשברולט מגדירים את הרכב כ"קרוסאובר", כלומר שילוב בין מיניוואן ורכב שטח. הטראוורס מתאפיין במראה של רכב שטח, אך אין לו יכולת שטח של ממש והוא אף מוצע עם הנעה קדמית בלבד בגרסות הבסיסיות. לרכב מרחב לשמונה נוסעים (מבוגרים, לטענת UMI). לטרארוורס מנוע בנזין בתצורת V6 ובנפח 3.6 ליטר, המספק 288 כ"ס. מחירו ההתחלתי הוא 250 אלף שקל.

בגרסות מאובזרות ויקרות יותר, הטאראוורס מצויד במושבים עם חימום וקירור, חלון בגג, מערכת ניווט מובנית ומערכת קול עם עשרה רמקולים.



טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully