וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הביקוש לעובדים בדצמבר ירד ב-24%

חיים ביאור

6.1.2009 / 19:30

או.אר.אס: הירידה החדה ביותר בתחום שירות לקוחות - 35%. במגזר הפיננסים, הבנקאות והביטוח הירידה בשיעור של 29%

הביקוש לעובדים חדשים בדצמבר 2008 ירד ב-24%, לעומת הביקוש לעובדים חדשים בנובמבר 2008 - כך עולה ממדד או.אר.אס. המתבסס על מספר ההשמות למשרות פנויות שהחברה ביצעה. עם זאת, בהשוואה לדצמבר 2007, הביקוש לעובדים חדשים היה עדיין גבוה ב-15.6%.

הירידה החדה ביותר בביקוש לעובדים חדשים בדצמבר 2008 לעומת נובמבר הייתה, לפי הסקר, בתחום שירות לקוחות - 35%. במגזר הפיננסים, הבנקאות והביטוח הירידה בדצמבר היא בשיעור של 29%, וזאת עקב החרפת המשבר בשווקים הפיננסיים. בתחום המכירות הביקוש לעובדים חדשים ירד בדצמבר בשיעור 27% לעומת נובמבר, בתפקידי מינהלה (כגון מזכירות ונהגים) הביקוש ירד ב-19.5%, בעוד שבתפקידי ניהול הביקוש בדצמבר ירד ב-11%.

סמנכ"ל פיתוח עסקי באו.אר.אס, אורנה לנדאו, אמרה כי "המעסיקים לחצו על הבלמים בדצמבר, כיוון שגברו החששות מפני מיתון והחברות השונות החלו להתמקד בהיערכות ושליטה בהוצאותיהן העתידיות".

לדבריה, שוק התעסוקה סיים את 2008 באקורד צורם והחולשה שליוותה אותו בחודשיים האחרונים צפויה להימשך גם במחצית הראשונה של 2009. עוד אמרה לנדאו שחרף הירידות, היקף הביקוש לעובדים בתחום המכירות ושירות הלקוחות עדיין בולט, מה שמלמד כי החברות מתכוננות להיאבק על נתח השוק שלהן בשנה הקרובה ולהילחם על כל לקוח, כנהוג בתקופות מיתון.

  • עוד באותו נושא:
  • עובדים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully