וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרשת שופרסל מסתעפת: מנכ"ל אסם, גזי קפלן, זומן למתן עדות ברשות ההגבלים

עדי דברת

6.1.2009 / 20:58

קודם לכן נתנו עדות מנכ"ל ויסוצקי ומנכ"ל שטראוס



הרשות להגבלים עסקיים ממשיכה לחקור בכירים במשק בנוגע לפרשייה שמסעירה את הענף, על רקע שנשמעו מצד ספקים כי שופרסל מאיימת עליהם שלא לשתף פעולה עם מבצעים של מתחרתה רבוע כחול, וכי הורידה את המוצרים שלהם מהמדף בשל שיתוף פעולה עם הרשת המתחרה.



הרשות ההגבלים הזמינה אמש זימנה למתן עדות בפרשייה גם את מנכ"ל אסם, גזי קפלן. קפלן מצטרף לספקים אחרים שנתנו עדות במחלקת החקירות של רשות להגבלים עסקיים בשבוע האחרון, בהם דודי מנביץ, מנכ"ל הסחר של אסם, גדי לסין מנכ"ל שטראוס ישראל, רוני ויינשטיין, מנכ"ל ויסוצקי ואיציק תמיר, מנכ"ל קוקה קולה ישראל וספקים קטנים אחרים. חלק מהעדים הוזמנו לרשות להגבלים למתן עדות נוספת.



ביום חמישי נחקר תחת הזהרה אפי רוזנהויז, מנכ"ל שופרסל, וחוקרים מטעם הרשות להגבלים עסקיים שפשטו על משרדי החברה בראשון לציון.



הרשות להגבלים עסקיים אישרה בזמנו את דבר החקירה ואמרה ל-TheMarker בתגובה כי "הרשות להגבלים עסקיים פתחה בחקירה, בחשד לעבירות על חוק ההגבלים העסקיים, ובכלל זה חשד להפרת תנאי המיזוג בין שופרסל ובין קלאבמרקט".



כשהרשות להגבלים עסקיים אישרה את רכישת קלאבמרקט על ידי שופרסל לפני כשלוש שנים היא הציבה בפני שופרסל מספר תנאים. בין התנאים קבעה הרשות כי שופרסל לא תדרוש מספק ולא תסרב לרכישת מוצרי הספק או תתנה את הרכישה בדרישות של אי אספקה של מוצרי הספק לרשת מתחרה או אי עריכת מבצעים על ידי ספק עם מתחרה של שופרסל. כמו כן, נקבע כי שופרסל לא תתערב בדרך כלשהי בתנאים המסחריים הניתנים ע"י ספק למתחרה שלה ועוד.
מאסם סירבו להגיב לידיעה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully