וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קיצוץ של 5%-10% בשכר עובדי פירמת רוה"ח BDO זיו האפט

עידו סולומון

7.1.2009 / 7:01



>> פירמת רואי החשבון BDO זיו האפט מפחיתה את שכר עובדיה בשיעורים של 5%-10%. החברה מסרה כי בעלי המשכורות הנמוכות לא יספגו כל קיצוץ בשכרם, אך לא נאמר מה תהיה רמת המינימום שממנה תחל הפחתת השכר.



דני מרגלית, שותף מנהל בפירמת רואי החשבון BDO זיו האפט, אמר: "למרות ההאטה במשק בפירמה הוחלט שלא לפטר עובדים, ואכן עובדים לא פוטרו בשל המשבר. אולם, כדי לאפשר את שמירת מצבת העובדים הנוכחית, הוחלט על קיצוץ רוחבי בשכר".

פירמת רואי החשבון BDO זיו האפט מצטרפת לפירמות מובילות שהודיעו באחרונה על קיצוצי שכר. עובדי פירמת קסלמן וקסלמן (PwC), יספגו קיצוץ של 5%-10% במשכורת מהחודש. בעלי שכר של עד 15 אלף שקל יקצצו 5% בשכרם, ובעלי המשכורות הגבוהות יותר יוותרו על 10%. בפירמה מועסקים כ-900 עובדים.



לפני כחודש נודע כי פירמת ראיית החשבון השנייה בגודלה בישראל, דלויט בריטמן אלמגור, ביצעה קיצוץ רוחבי בשכר 1,000 מעובדיה: 5% לשכר המתמחים ו-10% בשכר יתר העובדים.



לדברי אילן בירנפלד, שותף מנהל בפירמה, הקיצוץ בשכר נעשה כחלק מתוכנית התייעלות שמבצעת הפירמה - במטרה להימנע מפיטורים.



בפירמת רואי החשבון הגדולה ארנסט אנד יאנג-קוסט פורר גבאי קלטו באחרונה עשרות מתמחים, שהתקבלו לעבודה במשרד כבר לפני שנה. ואולם, לאחר קליטת העובדים האחרונה עצרה קוסט פורר גבאי קליטה של עובדים נוספים לחברה. בנוסף לעצירה בקליטת עובדים חדשים, מבצעת הפירמה קיצוץ והגבלה בשעות העבודה הנוספות שהעובדים רשאים לעבוד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully